Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD: Jewel Marine 29 november 2009

Filed under: Blauw,FOTD's,Groen — Mien @ 17:55

Voila, hier mijn eerste FOTD op MubM – een party look met MACs Jewel Marine glitter:

Jewel Marine: 09-10-2009Jewel Marine: 09-10-2009Jewel Marine: 09-10-2009

Jewel Marine: 09-10-2009Jewel Marine: 09-10-2009Jewel Marine: 09-10-2009

Wat heb ik gebruikt?

Hema e/s base
MAC Delft p/p
MAC Otherworldly p/p
Lime Crime: Lime Criminal
Teez! Glitter e/l
MAC Steel Blue p/g
MAC Jewel Marine g/l
MAC Photo Realism e/s
Hema zwart l/l

Jewel Marine: 09-10-2009Jewel Marine: 09-10-2009Jewel Marine: 09-10-2009Jewel Marine: 09-10-2009Jewel Marine: 09-10-2009

Wat vinden van deze glitter-look? Gebruiken jullie zelf wel eens glitters bij je ogen? Bedankt voor ’t kijken!

xx Mien.

 

4 Responses to “FOTD: Jewel Marine”

  1. Bianca Says:

    Jeeejj een blog van Mien! Leuk joh!

    Ik mag graag reflects gebruiken op mijn ogen (al mag dat van MAC eigenlijk niet…). Ik heb deze glitter ook liggen, denk erover om er een nagellakje van te mengen :D

  2. Mien Says:

    Volgens mij heb ik deze zelfs als sample-tje van jou gekregen tijdens een LBT-swappeltaartmeet ;) Een heel mooi kleurtje. Ik heb zelf eigenlijk helemaal geen full size glitter potjes, alleen uit kleine flesjes uit holiday setjes en samples want ik gebruik er altijd zo weinig van.

    Zou inderdaad eens moeten kijken om ze in nagellak te mengen: geeft denk ik wel een heel leuk efect, ’t is alleen altijd zo’n kliederboel om pigmentpoeder in zo’n flesje te krijgen, haha!

  3. Bianca Says:

    Oooh ja dat is ook zo!! Ja ik was zo verliefd op Jewelmarine dat ik even vergat dat glitters nou ook weer niet zo draagbaar zijn… En toen heb ik een heel potje gekocht, haha!

    Volgens mij kun je bij de drogist hele kleine trechtertjes kopen voor dat doeleinde trouwens!!!

    • Mien Says:

      Daar moet ik maar eens naar gaan kijken dan, klinkt als een goed idee.

      Ik heb ook heel erg zitten twijfelen om een volledig potje van Transparant Teal te kopen, dat is ook zo’n geweldige kleur, erg mooi over oogschaduw maar ook bijvoorbeeld over Blacktrack, maar uiteindelijk toch maar besloten om alleen sample-size glitters aan te schaffen, je hebt er nog minder van nodig dan gewone pigmenten en daar doe ik al eeuwen mee. ;)


Geef een reactie

