Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

EOTD: Vibrant Violet 30 november 2009

Filed under: FOTD's,Paars — Mien @ 19:16

Hallo lezers,

Vandaag wil ik jullie een simpele paarse oogmake-up laten zien waar ik de afgelopen maand een aantal keer op terug ben gevallen als ik weinig tijd had maar wel een beetje kleur wou aangezien ik de dagen ervoor al neutralere looks gedaan had.

23-10-2009: Vibrant Violet23-10-2009: Vibrant Violet

Wat heb ik gebruikt:

Hema e/s base
NYX Purple Jumbo e/p
MAC Digit en Beautiful Iris e/s
Pure Luxe Amethyst e/s
MAC Push the Edge p/g
MAC Rave pg/l
Willekeurige witte e/s als highlight
Hema l/l

Eigenlijk heel simpel: omdat de kleuren dicht naast elkaar liggen lopen ze al snel mooi in elkaar over en ben je dus snel klaar, maar omdat het allemaal zulke heldere kleuren zijn vind ik de uitkomst toch bijzonder. Wat denken jullie ervan? En als je weinig tijd hebt kies je dan ook eerder voor neutrale kleuren met bijvoorbeeld alleen een sterke eyeliner? Of zijn er ook bepaalde combinaties die altijd voor je werken en waar je dus fijn op terug kan vallen als je net een beetje meer wilt?

xx Mien.

 

2 Responses to “EOTD: Vibrant Violet”

  1. Bianca Says:

    Erg mooi weer, paars staat je gewoon heel goed! Hmm weinig tijd betekent bij mij meestal niet dat ik weinig kleur gebruik, maar dan probeer ik wat meer te doen met dezelfde producten. Dus bijv een gekleurde kohl die ik verder doorwerk in de crease, dan heb ik daar geen aparte e/s meer voor nodig. Maar ik vind lang tutten eigenlijk gewoon heel leuk dus dan doe ik maar korter over andere dingen ;)

    • Mien Says:

      Thanks! Dat is ook altijd handig, multi-purpose spulletjes, ik gebruik dan ook weleens blush op m’n ogen, of dezelfde highlighter op m’n wangen en ogen. Meestal sta ik ook liever een half uurtje eerder op zodat ik lekker kan gaan zitten voor m’n make-up maar de laatste tijd hangt bij mij weinig tijd ook samen met weinig licht en dan ben ik dus echt als de dood dat als ik meer kleur gebruik ik als ik ’s middags weer thuis kom en in de spiegel kijk er ineens achter kom dat ik de hele dag met totaal niet mooi overlopende oogschaduw heb rond gelopen, haha!


Geef een reactie

