Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD: Framboos-roze lippen 10 december 2009

Filed under: Groen — Mien @ 18:17

Hey ladies,

Dit is een simpele look die ik gisteren naar m’n werk gedragen heb met voor de verandering eens de nadruk op mijn lippen in plaats van m’n ogen.

09-12 2009: Framboos-roze lippen
09-12 2009: Framboos-roze lippen

Wat heb ik gebruikt?

MAC Party Mate l/s
MAC Lickable l/s

MAC Porcelaine Browshader Highlight
Urban Decay Covet 24/7 Eye Pencil
Bourjois Bleu Swimming Pool Loose e/s Powder
Hema Liquid Eye Liner
Smashbox Layer Lash Primer
Chanel Exceptionnel de Chanel Mascara
Vincent Longo Black Bi-Brow

Ik vond dit zelf wel een leuke (en snelle!) afwisseling en heb vandaag dus voor vrijwel dezelfde make-up gekozen maar Electric 24/7 gebruikt omdat die beter past bij het shirtje dat ik vandaag aan heb.
Wat vinden jullie ervan om eens de focus op m’n lippen te zien?

 

4 Responses to “FOTD: Framboos-roze lippen”

  1. Mandy Says:

    Leuk Mien! Mooi kleurte lippie!

    • Mien Says:

      Thanks Mandy, Lickable alleen is wel wat heftig, maar zo lichtjes over Party Mate heen ‘dedept’ vond ik ’t wel een leuk gesultaat geven.

  2. drusilla Says:

    Mooi! Weer een hele andere look dan ik van je “gewend” ben maar staat je ook enorm goed :D


Geef een reactie

