Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Zoya – Ki 10 december 2009

Filed under: Nagellak — Mien @ 19:15

Vanavond wil ik jullie kennis laten maken met een ontzettend bijzondere kleur nagellak: Zoya Ki. Het merk zelf zegt het volgende over deze kleur: “Super unique, duochrome plum with blue and green metallic hightlights. Best-Seller!” En wat mij bereft hebben ze daar helemaal gelijk in want Ki is inderdaad een heel unieke kleur. Afhankelijk van het licht en de houding van je handen zijn je nagels helder pruimpaars, grijs-paars, grijs-brons, groen, donker olijfgroen of en combinatie van deze kleuren.

Tone: Cool
Finish: Frost
Color Family: Purples
Intensity: 5 (1= Very Shear to 5= Very Opaque)

Swatch Zoya Ki
Swatch Zoya Ki
Swatch Zoya Ki

Ik ben erg gecharmeerd van de nagellak die ik tot nu toe van Zoya heb en Ki is zeker geen uitzondering. De nagellak chipt nauwelijks en blijft bijna een week zitten met 2 laagjes en een topcoat. Naar mijn weten is Zoya niet in Nederland te krijgen en hoewel http://www.zoya.com niet naar ons land verstuurd is de website toch zeker een aanrader vanwege de duidelijke foto’s, kleurbeschrijvingen en de handige opsommingen van de eigenschappen van elke kleur zoals dit rijtje bij Ki:

Tone: Cool
Finish: Frost
Color Family: Purples
Intensity: 5 (1= Very Shear to 5= Very Opaque)
Original Collection: Suede

Ideaal om eens een beetje rond te kijken maar wees gewaarschuwd: je zult vast wel iets naar je smaak tegen komen tussen de honderden lakjes in het assortiment. Helaas is Zoya nog niet bij veel webshops te bestellen maar gelukkig zijn er op eBay aardig wat betrouwbare verkopers te vinden met aardig wat kleuren op voorraad. De standaard verkoopprijs van de Nail Polishes is $8,-USD per stuk.

 

5 Responses to “Zoya – Ki”

  1. Annigje Says:

    Wauw echt een mooi lakje!

    Ik wist niet dat je een blog had! Kwam hem net tegen op LBT. Ziet er heel mooi uit :D

  2. Bianca Says:

    Ahhhh Ki. Eén van mijn eerste Zoya’s en zoooo bijzonder!!! Ik draag hem eigenlijk veel te weinig!

  3. drusilla Says:

    Mooie lak. Dat soort kleuren zijn lastig op de foto te krijgen he? Toch goed gelukt, erg gaaf :)
    Gosh heeft ook iets in die richting trouwens, hele donkerpaarse lak met een groene shimmer als het licht er goed op valt. Geweldige kleuren vind ik dat :)

    • Mien Says:

      Jaa, ik ben echt gek op duo-chrome kleurtjes, ook in oogschaduws maar helemaal voor nagellak want daarbij komt het effect altijd wat beter uit dan op je ogen. Inderdaad wel een beetje hannissen met het maken van foto’s maar ik ben de laatste tijd wat meer bezig met de sluitertijd en diafragma dus het is toch aardig gelukt. Het grappig is wel dat je al alle foto’s het duo-chrome effect ziet, terwijl ik in het echt meer óf de ene óf de andere kleur zie, maar niet zoveel allebei de kleuren.

      Ik ga dat GOSH lakje ook maar eens bekijken, die klinkt inderdaad erg mooi. Tot nu toe heb ik maar 1 kleur nagellak van GOSH: Gasoline, die viel me wat tegen aangezien die niet zo dekkend is en omdat de kleur op m’n nagels behoorlijk anders is dan de kleur in het flesje die me zo mooi leek maar over andere kleuren lees ik de laatste tijd veel positiefs en ik zag ook een mooi groen lakje in het schap staan vorige keer dus ik ga ’t gewoon weer eens proberen! :D


Geef een reactie

