Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Swatch: nog een Diamond Cosmetics kleur 18 december 2009

Filed under: Nagellak — Mien @ 18:20

Zoals jullie in een eerdere post al hebben kunnen lezen heb ik begin deze maand bij Boozyshop.nl een aantal Diamond Cosmetics lakjes gekocht in een verrassingspakket. Ontzettend leuk om dit merk eens uit te kunnen proberen! In mijn pakketje zaten naast Pink Starburst, Park Ave Purple, Ti-Ra-Mi-Su en Feelin’ Groovy (van die eerste 2 kun je hier meer zien) ook 2 naamloze kleuren.

Één van die kleuren is het volgende lakje:

Diamond Cosmetics

Ik weet de naam van deze kleur niet maar afgaand op de swatchfoto’s van DiamondCosmetics.com denk ik aan Adobe of Desert Pink. Alleen van die eerste kleur heb ik een swatch kunnen vinden en die leek daar iets meer oranje te zijn.

Swatch Diamond Cosmetics

Op deze foto draag ik 3 laagjes maar de kleur dekt wederom erg goed en 2 laagjes zouden dan ook prima volstaan voor een volledig egaal resultaat. Er zit een heel fijne (roze?) shimmer in deze nagellak die je vooral in het flesje en op flits-foto’s ziet. Deze koraal-kleurige nagellak komt op mijn nagels meer als roze-rood over terwijl in het flesje het oranje-bruin wat meer op de voorgrond staat.

Deze kleur bleef van de Diamond lakjes die ik tot nu toe heb geprobeerd het beste op mijn nagels zitten: ik heb ze maandagmiddag gelakt en -ondanks dat het vanwege aardig wat tipwear vandaag wel weer tijd is voor een vers kleurtje- echt afbladderen doet de nagellak nog niet.

 

Geef een reactie

