Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Holiday week swatch: Alessandro 180 22 december 2009

Filed under: Nagellak — Mien @ 12:41

Tijd voor de eerste nagellakswatches in deze aanloop naar de feestdagen! We beginnen met een heel vampy en feestelijke kleur namelijk #180 van Alessandro. Het is een mini-lakje van 5ml uit een limited edition lijn dat ik gekocht heb in een Douglas filiaal in Keulen voor rond de 5 euro. In Nederland wordt dit merk door dezelfde winkel verkocht en je kunt ze ook in de webshop van de Douglas vinden. Helaas is dit een oud kleurtje en zul je ‘m dus niet zo heel snel tegen komen.

Swatch: Alessandro 180
Swatch: Alessandro 180
Swatch: Alessandro 180

#180 is een bordeauxpaars jelly-finish lakje met middelgrote flakes die van rood/koper naar brons en zelfs groen veranderen afhankelijk van het licht en de manier waarop je je handen houdt. Op deze foto’s draag ik 3 à 4 laagjes om een mooi egaal dekkend resultaat te krijgen. In het flesje lijkt de kleur vooral bordeaux-rood te zijn maar het eerste laagje op mijn nagels was meer paars, zoals je langs de randen van m’n nagels nog een beetje terug kunt zien aangezien ik die nog niet helemaal schoongemaakt had.

 

2 Responses to “Holiday week swatch: Alessandro 180”

  1. Annigje Says:

    Echt een prachtige kleur! Helaas heb ik hem nog niet kunnen vinden.

    • Mien Says:

      Ja he? Ik vind die flake lakjes echt wel wat hebben, zeker voor de feestdagen. Ik kwam er trouwens na veel gezoek op internet achter dat deze waarschijnlijk uit de herfst of wintercollectie van vorig jaar is, echt toevallig dat ik er zo tegenaan liep, waarschijnlijk issie blijven liggen omdat de dop er niet helemaal recht op zit, maar als je ‘m helemaal dicht draait zittie als het ware een halve slag te ver. Volgende keer maar direct een hoop van dit soort kleurtjes inslaan om aan m’n “lushious” vriendinnen uit te delen ;) Je kan trouwens ook eens kijken naar Nfu Oh kunnen kijken, die staan bekend om hun flake-lakjes maar helaas ook niet (makkelijk) in Nederland te krijgen.


Geef een reactie

