Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Holiday week FOTD: Goud-Rood-Groen 23 december 2009

Filed under: FOTD's,Geel,Groen,Rood — Mien @ 15:36

Zoals beloofd een echte kerst-look met geel-goud, bordeaux-rood en kerstboom-groen ;-)

22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen

Wat heb ik gebruikt?

Hema e/s base
Hema “10 – Gold” Metallic Eyemousse
MAC “Basic Red” c/l
MAC “Bankroll” pg/l
MAC “Golden Dusk”, “Golden Lemon”, “Heritage Rouge” en “Emerald Green p/g
MAC “Cranberry” e/s
Lime Crime “Siren” en “Dragon Scales”
Jacquard Pearl Ex “#685 Spring Green” p/g
Coastal Scents “Utra Silk” Mica Powder

MAC “Golden Nectar” hl/p
MAC “Refined Golden” b/p

Yves Rocher Luminelle “Marron Glacé” l/s
Urban Decay “Mai Tai” Shot-o-Gloss

22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen
22-12-2009: Kerst make-up - Goud-Rood-Groen

Ik ben zelf best tevreden met de uitkomst van deze look, het was even zoeken naar hoe ik het goud en rood mooi in elkaar over kon laten gaan zonder dat het oranje zou worden want dat is natuurlijk geen kerstkleur. Ik heb ‘m gistermiddag speciaal voor ’t blog gemaakt maar eigenlijk vond ik het wel wat jammer dat niemand het zag voordat ik ’t er weer afhaalde maar van al die sneeuw geniet ik liever veilig vanuit het raam dan dat ik op m’n fiets stap, wat dat betreft ben ik echt geen held haha! Hoe dan ook, ik denk dat ik zaterdag gewoon weer voor deze look ga, dan doe ik vrijdag een iets meer klassieke make-up denk ik. En jullie?

 

6 Responses to “Holiday week FOTD: Goud-Rood-Groen”

  1. Deb Says:

    hele mooie kleurensamenstelling.Ik zou dit zelf nooit verzonnen hebben.
    Ik vind het een mooie warme kerstlook. De Mai Tai heb je zeker over je lippenstift aangebracht? Herken ‘em nl. niet zo (heb ‘em zelf ook).

    • Mien Says:

      Dank je wel Deb, Mai Tai heb ik inderdaad over de lipstick aangebracht, dat is trouwens een soortgelijke keur, met net een beetje meer roze ondertonen misschien, daarom is het voor mij echt een prima draagbare bronskleur. Maar ik had de lippies er al even opzitten voordat ik de foto nam, vandaar dat het roze van mijn eigen lippen er alweer doorheen kwam, eerst was het inderdaad bijna een andere kleur: veel meer brons. ’t is wel echt een fijn glosje, die Mai Tai, ruikt ook heel lekker!

  2. heppifisj Says:

    Errug mooi hoor! Ik heb een zwarte jurk met turqouise/paarse/oranje/rode details dus ik denk dat ik daarmee ga rommelen. Je haarkleur is ook erg mooi trouwens. Zelf geverfd? (En zo ja waarmee? hihi ;-))

    • Mien Says:

      Dank je wel voor je leuke comment! Ik verf m’n haar inderdaad zelf, ik heb precies gisteren m’n kleur weer verversd omdat de kleur iets vervaagd was, nu is het dus weer iets donkerder. Ik gebruik nu al een tijdje de kleur 874 Fluweel Bruin van Brillance (Schwarzkopf) en ben er erg tevreden over, van nature is m’n haar wat lichter, maar ik vind zo’n donkerdere kleur wat beter staan en het geeft een heel mooie glans.

      Klinkt trouwens erg leuk, zo’n combinatie van turquoise met die warme kleuren, zowel als look als in een jurk!! :)

  3. drusilla Says:

    Mooie kerstlook! Ik vind deze kleurencombi zo gaaf, je hebt het weer schitterend geblend zeg :D

    • Mien Says:

      Thanks Druus, was een beetje vogelen hoe het mooi in elkaar overliep maar de kleuren toch goed zichtbaar bleven, blij dat ’t gelukt is!


Geef een reactie

