Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Holiday week swatch: Color Club Magic Attraction 28 december 2009

Filed under: Nagellak — Mien @ 15:08

Hallo dames (en eventuele heren natuurlijk ook)
Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen achter de rug hebben, ik heb zelf heel gezellige dagen met de familie gehad. Bij ons wordt 1e en 2e kerstdag inmiddels al verbasterd naar 1e en 2e gourmet-dag, dus het is nu wel weer tijd om het wat rustiger aan te doen.

Dus heb ik even m’n oudere computer bestanden doorgespit en daar kwam ik het volgende lakje tegen: Magic Attraction van Color Club. Deze kleur die net als Object of Envy die ik jullie twee weken gelden liet zien uit de Glitter Vixen collectie en lijkt mij uitermate geschikt voor oudejaarsavond!

Swatch: Color Club - Magic Attraction
Swatch: Color Club - Magic Attraction
Swatch: Color Club - Magic Attraction
Swatch: Color Club - Magic Attraction

Magic Attration is een enigszins warm grijze kleur met holograsche glitters: afhankelijk van het licht sprankelen die in werkelijk alle kleuren van de regenboog, ik zie zilver, goud, rood, paars, groen, roze en blauw allemaal voorbij komen. Ik heb hier 3 laagjes op gedaan en dat is wat mij betreft genoeg dus de dekking is prima. Het is wel erg lastig om de kleur en het effect van dit lakje goed over te brengen op de foto’s ookal heb ik ze in verschillende omstandigheden en zowel met als zonder flits gemaakt toch komt Magic Attraction pas echt goed tot z’n recht als je de kleur in beweging ziet dus vandaag niet alleen swatch-foto’s maar ook een swatch-filmpje:

 

Geef een reactie

