Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Holiday week FOTD: Chocolate Fudge 29 december 2009

Filed under: Neutraal,Rood — Mien @ 10:00

Al is kerst nu echt voorbij, we blijven nog eventjes doorgaan met de ‘Holiday week’-serie totaan Oud-en-Nieuw en dus wil ik jullie vandaag laten zien hoe ik er eerste kerstdag uitzag toen ik naar m’n schoonfamilie ging. Zoals ik al eerder gezegd had ben ik inderdaad voor een iets klassieke make-up gegaan, gemaakt met het Frosted Sparle paletje van The Body Shop waar je hier een uitgebreide recensie inclusief swatches en foto’s van kunt vinden.

FOTD: Chocolate Fudge
FOTD: Chocolate Fudge
FOTD: Chocolate Fudge
FOTD: Chocolate Fudge
FOTD: Chocolate Fudge

Wat heb ik gebruikt?

Hema e/s base
TBS Frosted Sparkle 02 “Caramel Shimmer”, “Pink Shimmer”, “Plum Shimmer” en “Chocolate Shimmer” e/s
MAC “Gold Dusk” p/g
Aigner “11” 2-1 e/s & e/l pencil (bloedrood)
MAC “Blacktrack” f/l

MAC “Rue d’Bois” l/s
Hema naam en nummerloze vloeibare lipstick/gloss, oude verpakking

TBS Frosted Sparkle 02 Blush

FOTD: Chocolate Fudge
FOTD: Chocolate Fudge

Wat vinden jullie ervan meiden?

 

6 Responses to “Holiday week FOTD: Chocolate Fudge”

  1. drusilla Says:

    Wat een mooie look, rustig maar wel heel mooi, staat je goed!

  2. Menie Says:

    Errug mooi Mien!!
    Rustiger dan wat we van jou gewend zijn, maar dit staat je ook helemaal super!

    Maarrehhh… waar zit nou dat bloedrode eyeliner pencil? ;-)

    • Mien Says:

      Haha, die zie je inderdaad niet zo terug he? Ik heb ‘m als base gebruikt langs m’n onderste wimperrand, daaroverheen zit de donkerste kleur uit het paletje: Chocolate Shimmer, die door het potloodje net wat meer naar bordeaux neigt. Bedankt voor je berichtje :)

  3. Annigje Says:

    Echt iets heel anders dan anders, maar ook erg mooi! Heel mooi aangebracht. Je bent een ware beauty!

    • Mien Says:

      Wow, wat een lief compliment! Dank je wel, daar ga ik toch een beetje van blozen.

      Ik heb gisteren weer dit paletje gebruikt en ben er toch zo blij mee, het zijn echt niet zulke opvallende of heel bijzondere kleuren, maar ze lijken wel perfect bij mij en bij elkaar te passen, elke look die ik doe staat gewoon heel mooi en doet ‘m ogen heel goed uitkomen. Absoluut één van mijn favoriete aanwinsten van ’t afgelopen jaar!


Geef een reactie

