Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Holiday week FOTD: Zilveren smoky-eyes 30 december 2009

Filed under: Grijs — Mien @ 22:06

Naar mijn idee kan je nooit fout gaan met smoky-eyes voor oudejaarsavond dus wil ik jullie deze feestelijk zilveren versie graag nog even met jullie delen voordat de laatste dag van het jaar alweer aangebroken is. Dit is eigenlijk een vrij simpele en snelle versie aangezien ik maar 3 bij elkaar passende tinten heb gebruikt met daarbij een nude-tint om wat makkelijker de harde lijnen te vervagen en een glitterpoeder voor een extra feestelijk tintje.

FOTD: Zilveren smoky-eyes
FOTD: Zilveren smoky-eyes
FOTD: Zilveren smoky-eyes
FOTD: Zilveren smoky-eyes

Wat heb ik gebruikt?

Hema e/s base
Aigner “02” 2-in-1 e/s & e/l pencil (wit met parelmoer-glans)
MAC “Polar Opposite” Mineralize e/s duo
MAC “Engaging” Mineralize e/s duo (nude-kant)
MAC “Dark Soul” p/g
Etos 2 step glitter eyes (paars)
MAC “Black Russian” pg/l
Hema “Black” Liquid e/l (LE met grijs/wit bloemendop en metallic glans)

MAC Stark Naked bpb
Catrice Beauty Minerals “Sahara Sands” Illumanating powder

CK Calvin Klein “First Kiss” Delicious Luxery Crème l/s

MAC “$$$$$ Yes” n/l

FOTD: Zilveren smoky-eyes
FOTD: Zilveren smoky-eyes
FOTD: Zilveren smoky-eyes
FOTD: Zilveren smoky-eyes

Wat zijn jullie plannen voor oud-en-nieuw en hebben jullie daarvoor al een make-up look in gedachten? Ik had eerst bedacht om van die leuke nepwimpers met steentjes te gebruiken die ik een tijdje terug in de uitverkoop bij de Hema heb gevonden maar dat durf ik toch niet aan vanwege vonkjes en bijkomend smelt-gevaar, iek! Ik ga straks eens kijken welke kleding feestelijk en een beetje vonkjes-proof is en zal waarschijnlijk voor een matchende look gaan, hoewel deze of paarse smoky-eyes me ook wel trekken.

 

6 Responses to “Holiday week FOTD: Zilveren smoky-eyes”

  1. Menie Says:

    Ooh mooie look hoor Mien!!
    Love smokey eyes!

  2. Beautyblush Says:

    Staat je erg mooi! Ik doe meestal ook Smokey eyes met de kerst enzo ;)

    liefs Kelly

    • Mien Says:

      Thanks Kelly, fijn hè, van die smoky-eyes waar je altijd op terug kunt vallen voor zo’n gelegenheid. En heel leuk dat je hier komt kijken, ik zat toevallig laatst op op Beauty Blush te neuzen en je site ziet er super leuk uit!


Geef een reactie

