Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Made up by Mien in het nieuwe jaar! 2 januari 2010

Filed under: Blog-Info — Mien @ 13:33

Lieve meiden,

Ik hoop dat jullie allemaal een heel fijne en veilige jaarwisseling hebben gehad en wens iedereen een ontzettend mooi, gelukkig, gezond maar natuurlijk ook creatief 2010!

Gelukkig 2010!

Hopelijk zie ik jullie nog vaak terug op m’n blog het komende jaar en zal ’t hier nog veel voller komen staan met leuke FOTD, swatch en review-artikeltjes. Ik ga er in ieder geval m’n best voor doen. :D

Wat ik van plan ben met dit blog in het komende jaar is het toevoegen van een nieuwe categorie. Namelijk één waar ik leuke webshops aan jullie voor wil stellen, van die die sites waar je uren en uren rond kan kijken naar al die mooie en fijne spulletjes. Verder lijkt het me erg leuk om gast-FOTDs te plaatsen, dus heb je een leuke look gemaakt die je wilt delen met ons dan kun je contast met me opnemen maar ik ga zelf ook op zoek naar inspirerende dames op het web. Ook wil ik wat meer reviews op dit blog plaatsen, niet alleen van make-up maar ook lekker badspulletjes en cremes maar dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van welke spullen ik ga kopen. ;)

Rond deze tijd van het jaar lijkt iedereen altijd een hoop goede voornemens te hebben: stoppen met roken, afvallen, minder geld uitgeven, een andere baan vinden… maar wat ik veel leuker vind om te horen is… Wat zijn jullie voornemens en plannen voor het komend jaar op beauty gebied? Naar welke collecties kijken jullie uit? Welke merken willen jullie nog proberen? Waar wil je eens een bestelling gaan doen? Ben je nog op zoek naar een hele speciale lipstick of nagellak? Heb je altijd al een look met regenboog-oogschaduw of valse wimpers willen doen maar er het lef nog niet voor gehad? Maar ook: zijn er nog dingen die je hier graag langs ziet komen, bijvoorbeeld een bepaalde swatch of FOTD of misschien iets totaal anders? Laat het allemaal maar achter in een reactie!

 

6 Responses to “Made up by Mien in het nieuwe jaar!”

  1. drusilla Says:

    Wat een leuke blog voornemens Mien! Ik kijk er al naar uit :D

  2. Menie Says:

    Ik kijk uit naar nieuwe looks! :D

  3. Annigje Says:

    Ik kijk uit naar heel veel prachtige looks van je en wellicht video tutorials!

    Mijn voornemen op beautygebied is meer tijd nemen om te experimenteren!

    xx

    • Mien Says:

      Ja, een tutorial, dat wil ik eigenlijk al een tijd doen, dus dat wordt een goed voornemen om eindelijk eens écht te gaan ondernemen!!

      Als ik de laatste tijd jouw FOTD’s zie ben je al aardig aan het expermenteren geslagen, met succes wat mij betreft. Ontzettend leuk om te zien want tot nu toe staat ’t je allemaal heel erg goed. :)


Geef een reactie

