Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Beauty bloggers: laat je zien! 10 januari 2010

Filed under: Blog-Info — Mien @ 15:19

Hallo mede-beauty bloggers,

Ik geniet er ontzettend van om mijn eigen beauty blog te hebben maar ik neus ook heel erg graag rond op de sites van andere meiden die ik volg via RSS Feeds. Natuurlijk de grotere blogs zoals die van Temptalia of Lushious Beauty, maar juist ook de kleinere, persoonlijkere blogs vind ik super om bij te houden. Bijvoorbeeld die van Druus (mykindamakeup), Annigje (Annig) en Natas (Vanillaa) die ik ook allemaal al ken via forums. Maar ik wil nog veel meer leuke blogs ontdekken en ook de lezers van dit blog daarmee kennis laten maken.

Dus….!

Heb je een beautyblog? Geneer je dan niet en maak schaamteloos reclame via de comments die je achter kunt laten op deze blogpost. Ik vind het super leuk als jullie een stukje schrijven over jezelf en je blog: Wat voor stijl make-up draag je ’t meest? Post je veel swatches of recensies? Focus je je vooral op make-up of ook op huidverzorging en badspullen? Laat je nieuwe collecties en aankopen zien? Kortom, schrijf een leuk stukje over je blog zodat wij nieuwsgierig worden en eens komen kijken!

Ik ben ook bezig met het aanvullen van de lijst met links op m’n blog en zet jullie er graag tussen dus plaats je comment of neem contact met me op als je suggesties hebt of er graag tussen zou staan.

 

10 Responses to “Beauty bloggers: laat je zien!”

  1. drusilla Says:

    Wat leuk dat je mensen oproept om te laten zien wat voor blog ze hebben, ik kom zeker terug om te kijken of er nog blogs tussen zitten die ik niet ken. Wat leuk ook dat je mijn naam noemt :D

    • Mien Says:

      Ja toch? Ik vind dat je als beauty-bloggers best een leuk netwerkje kan maken, dus ik ben heel erg benieuwd wat voor nieuwe blogs we op deze manier kunnen ontdekken, ik bekijk sowieso eigenlijk altijd de sites van de dames die hier comments achter laten :D Jouw blog is echt een van die blogs waar ik eens in de 2 a 3 dagen even rond ga kijken, ik he laatst ook genoten van je tutorial-filmpje, al ben ik over het algemeen niet zo’n tutorial/YT-volger, maar het is wel heel grappig om iemand die je alleen van foto’s en tekst kent ineens in ‘live-action’ te zien ;)

  2. Deb Says:

    Als ik mij niet vergis heb ik jou ook op het Beauty Geek forum van Marlena gezien….Je maakt prachtige looks, leuk dat je een blog bent begonnen!
    Op mijn site vind je van alles op het gebied van beauty. Ik beperk me niet alleen tot cosmetica, maar richt me ook op huidverzorgingsproducten en spullen voor in bad en af en toe sieraden. Dus ik hou het vrij breed. Ik heb een shoplog, schrijf reviews, maak af en toe een EOTD, NOTD. En zo nu en dan bezoek ik een nagelsalon/brow bar waarna ik de lezers natuurlijk ook laat meegenieten.
    Ik zie dat je me hebt gelinkt, leuk! Ga jou nu ook gelijk toevoegen!

    • Mien Says:

      Dat kan heel goed kloppen Deb, ik post inderdaad af en toe op MakeUpGeek (ook wel eens op het forum van Temptalia of Specktra) eigenlijk ben ik daarom m’n eigen blog begonnen omdat ik steeds alles op 3 verschillende plekken neerzette en nu staat alles fijn bijelkaar op m’n eigen internetplekje. ;-)

      Ik vind dat jouw site een heel mooie layout heeft en heerlijk breed is qua onderwerpen, BeautyGoddess hoort echt bij m’n wekelijkse rondje beautyblogs! Wat lief trouwens dat je mij ook bij je links hebt gezet, ik zag zelfs dat ik al een aantal bezoekers via jouw site had gekregen, leuk.

  3. Annigje Says:

    Ah wat lief!

    Ik kom zeker kijken of er hier nieuwe blogs worden gepost, die ik nog niet bezoek. Ik vind het hartstikke leuk om te volgen!

    • Mien Says:

      Ik ook! Ben benieuwd of we nog leuke nieuwe ontdekkinkjes gaan doen op deze manier, dus ladies, kom maar op met jullie ‘verkooppraatjes’ ;-)

      Owja, Annigje en Druus, ik noemde jullie natuurlijk al in deze post, maar voel je vrij om zelf ook nog even een stukje neer te zetten over je blog!

  4. celeste Says:

    Heey wat leuk en ik wou jullie even zeggen dat er een winactie loopt op mijn site.Die mogelijk is gemaakt door Gosh duw wie weet kunnen jullie nog wel wat winnen. Wel voor morgen reageren, want dan is het afgelopen. Verder heb je een blog dat fijn leest een erg mooie lay-out. En succes ermee en ik zet je tussen de links jij mij ook

    Celeste

    • Mien Says:

      Hey Celeste! Ik kende jouw blog nog helemaal niet, wat leuk om er op deze manier toch kennis mee te maken! Ik ga je ook volgen en toevoegen aan m’n Feeds.

  5. Latoya Says:

    Wat leuk dat je andere blogs de gelegenheid geeft om te ”spammen”.
    Ik ben pas sinds kort bezig met mijn eigen blog en vind het ook heerlijk om andere beautyblogs te bekijken. Mooie site heb je en wat een prachtige looks kan jij maken zeg!

  6. Daniëlle Says:

    Ik ontdek je site vandaag voor het eerst, via via vond ik je ergens op Twitter, haha! Ik heb zelf ook een ‘beautyblog’, er staat nog wel meer op. Het is natuurlijk altijd leuk om meer bezoekers te trekken en om zelf ook meer sites te ontdekken, dus dit vind ik een perfecte manier. :D Jij komt in ieder geval tussen mijn favorieten. :D


Geef een reactie

