Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD: Clear Rose 10 januari 2010

Filed under: FOTD's,Paars,Rood,Roze — Mien @ 12:06

Na die party-looks die ik de afgelopen tijd aan jullie heb laten zien was het eigenlijk wel eens tijd voor iets totaal anders. Hoewel het weer nog steeds duidelijk laat merken dat het hartje winter is laat ik jullie vandaag toch een heel frisse en zachte FOTD zien. Maar wel met een -wat mij betreft- leuke ietwat gekke twist.

Je kunt het op de foto’s net niet zien maar ik had die dag een truitje aan met een v-hals en daaronder een rood hempje met een kantrandje dat daar precies inviel. Aangezien ik eigenlijk geen idee had wat voor make-up ik wou gaan doen ben ik begonnen met die rode kleur in mijn gedachten en heb m’n rode eyeliner van Vincent Longo maar weer eens te voorschijn gehaald. Omdat ik de liner als middelpunt van deze oogmake-up wou houden maar toch niet zoveel zin had in neutrale oogschaduw of smoky-eyes heb ik voor de roze en paarse tinten uit het Deluxe Eye Shadow palette van Urban Decay gekozen. En om het af te maken een geweldige lipstick van Calvin Klein waarover jullie binnenkort meer kunnen lezen.

27-12-2009: Clear Rose
27-12-2009: Clear Rose
27-12-2009: Clear Rose

Wat heb ik gebruikt?

Hema e/s base
Urban Decay “Scratch”, “Fishnet” en “Ransom” Deluxe e/s
MAC “Full of Fuchsia” t/k
Vincent Longo “Rossino” Vibrant e/l
Coastal Scents “Ultra Silk” Mica powder

MAC “True Romantic” bpb

Calvin Klein “Clear Rose” Delicious Luxery Crème l/s

27-12-2009: Clear Rose
27-12-2009: Clear Rose

En, wat vinden jullie ervan? Volgens mij is zo’n rode eye-liner voor veel meiden even wennen, maar ik moet zeggen dat ik ‘m toch nog behoorlijk vaak gebruik in totaal verschillende looks. Hier vond ik dat ’t deze meisjes-achtige kleuren net wat meer pit gaf en daardoor de hele look een stuk vrolijker maakte.

 

4 Responses to “FOTD: Clear Rose”

  1. drusilla Says:

    Volgens mij ken ik deze al van LBT? Maar hij blijft gaaf. Veel mensen vinden rood in makeup snel niet mooi maar ik vind het gaaf, en dit staat je hartstikke goed. Leuk dat je hierop bent gekomen door je kleding :D

    • Mien Says:

      Ja dat klopt! Ik was hier toen nog bezig met die holiday-serie, en daar vond ik ‘m niet echt tussen passen, dus komtie nu aanbod. ;) Ik combineer trouwens vaak m’n make-up met m’n kleding, schijnt een no-go te zijn maar ik vind het juist erg leuk als ’t bij elkaar past, je kiest toch ook vaak oorbellen of een ketting die bij je kleding staan?

  2. Menie Says:

    Ik vind die lipstick echt geweldig!! Meer info gaarrrrne! :D

    • Mien Says:

      Ik ben er zelf ook helemaal weg van! Ik heb ‘m in de uitverkoop gekocht in Keulen, met nog een andere kleur lipstick en een nagellak. Ben nu bezig met een reviewtje en swatches, dus binnenkort meer :D


Geef een reactie

