Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Mijn nagellak collectie 12 januari 2010

Filed under: Nagellak — Mien @ 22:14

Ik dacht dat jullie misschien wel nieuwsgierig waren naar wat voor merken en kleuren nagellak ik heb en hoe ik dat bewaar dus vandaag een filmpje waarin ik mijn nagellade laat zien.

Zoals jullie hebben kunnen horen is het “van alles wat”. Stom is dat toch als je zo’n filmpje terug kijkt en heel vaak hetzelfde blijkt te hebben gezegd, haha! Iets om op te letten volgende keer. Het merk waar ik niet op kon komen is trouwens Oriflame bedacht ik me zodra ik het filmpje over ging zetten op m’n PC.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens een kijkje in mijn make-upkast te hebben en wie weet brengt dit je nog op opberg-ideetje. Tips en opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom. En laat het maar weten als je iets interassants voorbij zag komen, ik beantwoord jullie vragen over merken en kleuren graag en wie weet zie je binnenkort een swatch langskomen op dit blog.

 

2 Responses to “Mijn nagellak collectie”

  1. Suzanne Says:

    ohmy wat heb je veel nagelspullen! Heerlijk je China Glaze & Color Club <3

    • Mien Says:

      Jaa, ik ben erg gek op China Glaze, die collecties spreken mij meestal meer aan dan OPI of Essie. Van CC heb ik eigenlijk maar 6 lakjes, maar ze bevallen allemaal prima!


Geef een reactie

