Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Nieuwe aankopen: Estee Lauder en Chanel 27 januari 2010

Filed under: Shoplog — Mien @ 15:52

Welkom allemaal bij een nieuwe categorie op Made up by Mien: mijn hoogst persoonlijke shoplog. In deze nieuwe artikeltjes zul je foto’s van mijn nieuwste aankopen kunnen bekijken. Van make-up tot badspul en van nieuwe schoenen tot sieraden maar we starten vandaag met een bestelling die ik heb geplaatst bij StrawberryNet.

StrawberryNet is een webwinkel gevestigd in HongKong. Desondanks zijn alle aankopen die ik bij hen gedaan heb altijd autenthiek geweest. De prijzen die StrawberryNet hanteert zijn over het algemeen iets voordeliger dan de prijzen in Nederland, veel scheelt het echter niet. Toch ben je uiteindelijk vaak goedkoper uit. StrawberryNet verzendt namelijk gratis (parfum uitgezonderd), vergoedt eventuele douane-kosten en wanneer je 3 of meer artikellen besteldt krijg je 5% korting op het volledige aankoopbedrag. Bovendien werkt de site met een zogenaamde ‘Loyalty Bonus’: een loyaliteits bonus waarbij je vanaf je 2e bestelling steeds een bepaald percentage korting bovenop de andere kortingen krijgt.

Dat klinkt natuurlijk allemaal erg fijn maar toch had ik al een hele tijd geen bestelling meer bij StrawberryNet gedaan. Ik had niet echt iets nodig wat zij verkochten en ’t geld niet om zomaar iets leuks te kopen. En daar bleek StrawberryNet iets aan te willen doen. 8 maanden na mijn laatste bestelling kreeg ik een mailtje met het bericht dat 7,5% korting zou krijgen als ik binnen 4 dagen zou bestellen. Kijk, dan wordt mijn interesse wel gewekt. Uiteindelijk heb ik dit aanbod laten schieten en de 10% die me enige tijd later aan werd geboden ook. Anderhalf jaar na mijn laatste bestelling kreeg ik tot mijn grote verbazing te horen dat ik nu 25% korting zou krijgen en aangezien het proeftubetje van mijn inmiddels favoriete mascara bijna op was en ik toch eens een wat serieuzer naar huidverzorging was gaan kijken besloot ik hier direct gebruik van te maken!

En zie hier, mijn pakketje met high-end mascara en huidverzorging maar een vriendelijke prijs:
StrawberryNet bestelling
StrawberryNet bestelling

Estee Lauder ‘Idealist’ Pore Minimizing Skin Refinisher
Estee Lauder ‘DayWear Plus’ Multi Protction Anti-Oxidant Creme SPF15 Dry Skin
Chanel ‘Exceptionnel de Chanel’ Intense Volume and Curl Mascara

Met alle kortingen bij elkaar heb ik hier iets meer dan 90 euro voor betaald. Toch nog een flinke kluif wat mij betreft maar kun je nagaan wat ik er hier in de drogist voor zou hebben neer moeten leggen?

Ik kreeg trouwens ook nog een leuk paletje met onder andere oogschaduw, blush en een poeder als dank voor m’n nieuwe bestelling maar die ben ik vergeten op de foto te zeten.

Wanneer ik deze producten voor een wat langere periode heb gebruikt zal ik jullie uitgebreid over mijn bevindingen vertellen!

 

Geef een reactie

