Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Nieuwe aankopen: Claire's 29 januari 2010

Filed under: Nagellak,Shoplog — Mien @ 09:22

Toen ik vorige week op de fiets zat liet ineens mijn kettingkast los en ging ook m’n jasbeschermer aan flarden. Ik was onderweg naar een cursus en daarna ben ik maar direct doorgereden naar de binnenstad aangezien mijn vried daar in de Halfords werkt. Gelukkig was één van zijn collega’s zo lief om er even naar te kijken maar omdat het een beetje druk was ben ik toch maar even een rondje door de stad gaan doen. Tja, dat is natuurlijk de goden verzoeken. ;-)

Ik herinnerde me dat ik een tijdje geleden hele leuke nagellakjes van Claire’s voorbij had zien komen bij Scrangie dus kon ik het niet laten om even naar binnen te lopen bij deze gezellige accesoires-store. Hoewel ik deze specifieke kleuren niet gespot heb wou ik toch wel eens uit gaan proberen of de nagellak van Claire’s fijn in gebruik is en er waren genoeg leuke kleuren om dat te gaan doen!

Maar ja, eigenlijk was ik niet van plan iets te kopen dus liep ik weer netjes door richting het haarschap. En toen bedacht ik me dat al m’n haarelastiekjes inmiddels alweer uitgerekt of gesprongen waren dus toen ik toch 2 kartonnetjes met vrolijk-gekleurde bindertjes in m’n mandje had liggen konden die spot-goedkope nagelkleurjes er ook nog wel bij, toch?!

Aankopen bij Claire's

Beiden setjes haarelastiekjes waren hetzelfde geprijsd: €2,50 maar op m’n bonnetje zag ik dat het linker setje bij de wintercollectie hoorde en nu €1,- was.

Aankopen bij Claire's

Zoals je kunt zien heb ik 2 verschillende soorten nagellak gekocht. Het linker flesje was met €3,95 iets duurder dan de andere 3 maar de inhoud is 12ml tegenover 10 en het kwastje van deze nagellak schijnt erg speciaal te zijn. Ik ben benieuwd! De kleinere flesjes waren €2,50 per stuk.

Op de flesjes zelf kan ik geen kleurnamen vinden maar op het bonnetje staan deze wel genoemd in combinatie met de productcode deze kleuren heeten van links naar rechts:

Acid Pink
Lilac Lavender
Bright Violet
Green Neon

Hebben jullie al eens nagellak of andere beauty-spulletjes van Claire’s uitgeprobeerd? Tot nu toe bleef het bij mij vooral bij sieraden en haaraccesoires wat Claire’s betreft dus ik ben erg benieuwd en hou jullie natuurlijk op de hoogte, binnenkort kun je dus ook weer swatches verwachten maar helaas zijn m’n nagels op dit moment in behoorlijk slechte staat.

 

One Response to “Nieuwe aankopen: Claire's”

  1. drusilla Says:

    Toevallig vanmiddag ook Claire’s even ingestruind. Ze hebben leuke dingen maar het knalt je wel tegemoet daar. Ben benieuwd naar de kwaliteit van die lak.


Geef een reactie

