Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Nieuwe aankopen: Kleding en schoenen. 31 januari 2010

Filed under: Shoplog — Mien @ 16:50

Ik ben vorige week heerlijk met m’n vriend gaan shoppen in de Haagse binnenstad en wou jullie graag even wat foto’s van mijn nieuwe aanwinsten laten zien.

Mijn shoe-closet was wel aan een update toe en dit leuke paar laarzen is wat mij betreft echt een aanvulling.
Suede Coygirls-laarzen
Deze halfhoge suede laarzen vond ik bij Manfield in het uitverkoopschap. Ze waren afgeprijsd van €129,95 naar €79,95 en toen ik ze pastte was ik er gelijk weg van, meenemen dus voor zo’n prijs. Maar toen wees Michaël me erop dat er nog eens 30% van alle afgeprijsde artikelen afging en dat deze laarzen dus helemaal een koopje waren. Omdat hij bij Halfords werkt en Manfield bij het zelfde overkoepelende bedrijf hoort kreeg ik daarna ook nog eens 15% korting. Uiteindelijk heb ik dus maar €47,57 voor deze cuties betaald!

Boots-sloffen
Deze eskimo-achtige sloffen komen van Bristol. Ik draag nooit schoenen in huis en m’n oude sloffen waren wel erg versleten dus heb ik dit schattige paar direct in gebruik genomen.

Essentials blouse
Ook bij de V&D was er uitverkoop en daar kwam ik dit geruite blousje tegen. Ik wou eigenlijk al een tijd zo’n soort blousje maar over het algemeen vind Mich ze niet zo leuk dus liet ik ze maar hangen. Dit keer ben ik gewoon het pashokje ingestapt en toen ik het eenmaal aanhad was ook hij er heel enthousiast over. Het heeft namelijk een heel fijne pasvorm.

Royal Chicks shirt
Dit topje had ik eigenlijk al op dezelfde dag als m’n Claire’s aankopen gekocht maar het staat hier wel zo leuk tussen. Het is een zomers blousje van doorzichtige stof met V-hals en lange kapmouwtjes dat gerimpeld onder de borst is. Wederom in de uitverkoop maar ditmaal bij de Lady Sting.

Wat vinden jullie van mijn ‘Cowboy-boots’ en andere aankopen?

 

Geef een reactie

