Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Swatch: Claire's Lilac Lavender 1 februari 2010

Filed under: Nagellak — Mien @ 16:39

Vorige week heb ik jullie laten zien dat ik een paar flesjes nagellak bij Claire’s heb gekocht en vandaag is het tijd voor om met swatches te beginnen: allereerst ‘Lilac Lavender’.

Swatch: Lilac Lavender

Ik vind de lila kleur van deze creme-finish nagellak zelf ontzettend mooi en zou ‘m het best kunnen beschrijven als ‘Milka-verpakking-paars’. Dit lakje kostte mij €2,50 en voor dat geld is het een verrassend fijne formule. De nagellak dekt namelijk heel goed (ik had maar 2 laagjes nodig) en is ook erg prettig en streekloos aan te brengen. De geur was trouwens wel opvallend chemish maar dat zou me ook meer op kunnen vallen omdat ik de laatste tijd vooral Zoya en China Glaze heb gebruikt. Deze nagellak wordt door Claire’s zelf als ‘Chip Resistant’ bestempeld maar was alles behalve dat. Ik heb in tijden niet meer zo snel afbladderende nagellak gehad want halverwege de tweede dag hadden alle vingers van m’n rechterhand tipwear en mistte er al flinke stukken bij m’n duimen. Best snel dus wat mij betreft. Maar ben je op zoek naar leuke kleurtjes, die je gemakkelijk in de winkel kan vinden en bekijken, niet te duur zijn maar wel fijn en egaal lakken dan zou ik je zeker aan willen raden eens bij Claire’s binnen te lopen!

 

10 Responses to “Swatch: Claire's Lilac Lavender”

  1. Natasja Says:

    Ja mooi kleurtje, lijkt een beetje op ChG Spontaneous (L)

    Heb je ook een topcoat gebruikt? Jammer dat ‘ie zo snel chipt :-(

    • Natasja Says:

      Never mind, ik zie nu pas je post over je ‘basics’! Misschien zou je Seche Vite eens kunnen proberen als top coat? Die werkt bij mij perfect tegen chippen!

      • Mien Says:

        He, Natas, wat leuk om je hier tegen te komen :)

        Ik heb zelf nog nooit Seche Vite geprobeerd, ik denk dat die inderdaad wel wat beter zal presteren dan mijn Hema-classic. Maar eerlijk gezegd ben ik daar erg tevreden over: een kwalitatief goed lakje van bv. CG of Zoya blijft daarmee vaak 5 dagen tot een week lang mooi zitten, dus waarschijnlijk ligt het vooral aan de formule van Claire’s, wie weet kun je het nog net een dagje rekken met SV!

  2. Annigje Says:

    Leuk kleurtje!

    Ik heb je genomineerd voor de Beautiful Blogger Award! Kom morgen eens een kijkje nemen op mijn blog voor meer info!

  3. Maud Says:

    Oh leuk! Wist niet dat je ook een blog had, way to go!

    Ik heb je trouwens ook genomineerd voor die award :D

  4. Menie Says:

    Jammer dat ze niet lang mooi blijven, want het is een super leuk kleurtje zeg!!

    • Mien Says:

      Jaa, zonde van zo’n leuk kleurtje. Ik hoop dat de andere 2 kleuren die ik heb aangeschaft ’t iets beter doen, maar ja, voor de prijs kon ik het toch niet laten. Dan wordt het gewoon een ‘mani-for-a-day’ kleur.

  5. drusilla Says:

    Mooi zacht kleurtje, jammer dat hij zo snel stuk gaat :(


Geef een reactie

