Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD: Valentijns-inspiratie 13 februari 2010

Filed under: FOTD's,Paars,Roze — Mien @ 09:33

Valentijnsdag staat om de hoek en dat is natuurlijk de ideale gelegenheid voor een mooie make-up look. Vaak zijn de mannen het meest gecharmeerd van subtiel, neutraal of smokey-eyes maar als eachte make-up lover heb ik mij laten inspireren door de bekende Valentijns-kleuren: wit, roze, paars (rood heb ik voor de rust maar even achterwege gelaten)

30-01-10: Valentijns-geinspireerd
30-01-10: Valentijns-geinspireerd
30-01-10: Valentijns-geinspireerd
30-01-10: Valentijns-geinspireerd
30-01-10: Valentijns-geinspireerd

Wat heb ik gebruikt?

MAC “Pure White” c/l
Make-up Studio “18 colour palette” Witte en 2 roze oogschaduw-tinten
MUFE “92” blush/e/s
MAC “Carbon” e/s
MAC Fascinating e/k (highlight)
MAC “Blacktrack” f/l

Smashbox “Film/Premiere” Blush/Soft Lights duo

30-01-10: Valentijns-geinspireerd
30-01-10: Valentijns-geinspireerd
30-01-10: Valentijns-geinspireerd
30-01-10: Valentijns-geinspireerd

Wat vinden jullie ervan, geschikt voor V-day? Hebben jullie zelf al plannen qua make-up, kadootjes of uitgaan? Ik heb op mijn verjaardag van m’n zusje en moeder kaartjes voor de musical “All Shook Up” gekregen en daar gaan Mich en ik morgen heen! :D

 

Owja, ik wil Annigje en Maud nog even bedanken omdat ze mij hebben genomineerd voor een Blog-Award, super tof!! Ik moet nog even bekijken wie ik kan nomineren (er zijn al een flink aantal geweldige blogs genomineerd) voordat ik de Award-post aan maak.

 

8 Responses to “FOTD: Valentijns-inspiratie”

  1. Deb Says:

    Mooie look en wat mij betreft perfect voor V-day! Mooi dat contrast met wit en paars (dat valt me meteen op). Crease ook weer heeel mooi gedaan.
    Aan V-day doe ik verder niks. Ik ben al jaren gelukkig met m’n mannetje en heb geen geheime aanbidders (voor zover ik weet haha) Fijne dag!

    • Mien Says:

      Dank je wel Deb, fijn om te horen!

      Mich en ik zijn inmiddels ook al weer bijna 5 jaar samen, ’t gaat echt snel, en toen we net samen waren deden we toch wat meer aan V-day, gewoon samen wat leuks doen of een klein kaartje of kadootje voor ’t idee. Hij moet meestal wel werken op doordeweekse dagen dus dan maakte ik wat lekkers klaar ’s avonds, en anders een leuk ontbijtje ofzo.

  2. drusilla Says:

    Wat weet je toch altijd schitterende looks te produceren, en zo mooi geblend! Als ik niet op mn werk zat zou ik nu ook aan de slag zijn gegan. Erg inspirerend :)

  3. Menie Says:

    Ow mooie look zeg!!
    Wij hebben niets aan valentijn gedaan. Doen we meestal al niet, maar nu moest ik de hele dag werken.
    Hoe was de musical??

    • Mien Says:

      Thanks Meen! Jaa, ’t was erg leuk, we hebben er maar een dagje uit van gemaakt en zijn daarna lekker wezen eten bij een Thais restaurant, erg gezellig.

  4. wanncha Says:

    Heel mooi!
    Wat krijg je de looks toch altijd mooi op foto. Ik zit daar altijd mee te hannissen

    • Mien Says:

      Dank je wel, ’t blijft voor mij toch ook altijd hannissen hoor, maar als je dat al zo vaak heb gedaan krijg je er toch iets van handigheid in. Bij deze look was het wel weer lastig want ik had niet veel tijd en al helemaal niet meer zoveel licht als ik zou willen, dus ook maar een spotje aangedaan en dan weer een andere witbalans, je ziet ook echt zoveel verschil tussen de foto’s. Owja, als ik flits gebruik zet ik m’n witbalas altijd op ‘gloeilamp’, als je dan op je beeldscherm kijkt hangt er echt een blauwe waas, maar het balanceerd de flits perfect uit. Verder altijd macro gebruiken, ook bij full-face en een beetje zoeken met ISO waarden, witbalans enzo. De laatste tijd ben ik ook weer wat meer bezig met sluitertijd en diafragma, maar ’t blijft toch zoeken en een heleboel foto’s nemen zodat je wat te kiezen hebt scheelt ook ;)


Geef een reactie

