Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD: Polar Parrot 22 februari 2010

Filed under: Blauw,FOTD's,Grijs,Paars — Mien @ 13:49

Vandaag wil ik jullie wat foto’s laten zien van een look die ik een tijdje terug droeg tijdens het shoppen met een aantal beauty-fanaten van Lushious Beauy Talk. Ik ben gek op MAC’s Polar Opposite Mineralize e/s voor simpele, glanzende smoky-eyes. Om deze koele look iets zachter en warmer te maken heb ik in de arcadeboog wat paarstinten toegevoegd en om het geheel wat interessanter te maken een paar van mijn favoriete blauwtinten langs de onderste wimperrand.

29-01-2010: Polar Parrot
29-01-2010: Polar Parrot

Wat heb ik gebruikt?

Coastal Scents “Ultra Silk” Mica
MAC “Polar Opposite” Mineralize e/s
MAC “Carbon”, “Digit”, “Satellite Dreams”, “Parrot” en “Blue Storm” e/s’
MAC “Fly by Blue” pg/l

29-01-2010: Polar Parrot
29-01-2010: Polar Parrot
29-01-2010: Polar Parrot

Wat denken jullie, geslaagde combinatie?

 

8 Responses to “FOTD: Polar Parrot”

  1. drusilla Says:

    Heel erg mooi, gave combinatie!

  2. Xibalba Says:

    Super mooi gedaan!

  3. Myrna Says:

    Deze look vind ik echt super! Zou dit zelf ook zo dragen, en de kleuren staan heel mooi bij je ogen!


Geef een reactie

