Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Lezers' keuze: nagellak swatch-poll 24 februari 2010

Filed under: Nagellak — Mien @ 16:09

Lieve lezers!

Ik heb hier een bakje staan met ‘nog-te-swatchen-nagellakkleuren’ en inmiddels is het een gezellige en kleurrijke boel met ruim 10 flesjes. En daarom zou ik graag van jullie horen welke kleur je ’t liefst wilt zien!

Nagellak

Nagellak

Van links naar rechts:

DA “020” Nailcolour

Claire’s “Acid Pink” Super Speed Nail Polish

Bourjois “9” 1 Second Nail Enamel

Catrice Purple Passion “Deep Purple” Nail Polish

Rimmel “Pompous” 60 Seconds

Claire’s “Bright Violet” Chip Resistant Nail Polish

CK Calvin Klein “Indigo Blue” Splendid Color Nail Enamel

Herôme “Toronto” WIC

Herôme “Minsk” WIC

Golden Rose “115” Holographic Color

Claire’s “Green Neon” Chip Resistant Nail Polish

Hema “83” Quick Drying Nail Polish

Dat zijn dus 12 flesjes in totaal maar ik kan slechts 10 antwoorden aanmaken in een poll. Daarom is het laatste vakje zelf in te vullen: vink simpel weg het vakje aan en typ ‘Claire’s Green Neon’ en/of  ‘Hema 83″ in. Je kunt zoveel vakjes aanvinken als je zelf wilt!

Ga naar de poll!

Ik ben benieuwd waar jullie voor kiezen. Kom volgende week terug om de eerste swatches te zien!

Update 03/03/10:

Bekijk de swatch van Catrice Purple Passion – Deep Purple

Ook Herôme’s Toronto heb ik inmiddes geswatchd en binnenkort vind je de foto’s natuurlijk op deze site.

Hema’s 83 en Claire’s Green Neon staan op de wachtlijst. Aangezien ik vandaag een bespreking met m’n leidinggevende heb en morgen moet werken leek geen van beiden me erg geschikt toen ik gisteren m’n nagels van een nieuwe kleur ging voorzien maar waarschijnlijk biedt het naderende weekend meer perspectief, nog even geduld dus en blijf in de tussentijd lekker stemmen en reageren.

 

3 Responses to “Lezers' keuze: nagellak swatch-poll”

  1. drusilla Says:

    Ben benieuwd naar jouw mening over Catrice purple passion. Ik heb daar namelijk een lak van en die droogt echt voor geen meter. Zou wel willen weten of dat bij jou ook zo is. En de “Minsk” van herome lijkt me mooi. (groen = altijd goed!) dus die wil ik ook wel zien. Ik heb de poll ingevuld :)

    • Mien Says:

      Ah, dat klinkt inderdaad als een uitdaging. Ik zag trouwens laatst ook een prachtig Catrice lakje op jouw site, bruinig/donker met een beetje bordeaux-glittertje erin, die ga ik denk ik eens opzoeken in de winkel! En wat mij betreft is groen inderdaad ook altijd goed. Volgens mij heb ik ook nog foto’s van een legergroen pupa-kleurtje op m’n PC staan…

  2. Kimberley Says:

    Hai, ik ben wel benieuwd naar de Claire’s “Green Neon” Chip Resistant Nail Polish. Ik hou van felle kleuren en voornamelijk straks in de zomer! Maar vaak is het zo’n lak die je wel 20 keer moet aanbrengen wil het goed zichtbaar zijn. Dus ben benieuwd naar deze :) Groetjes


Geef een reactie

