Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Shoe-shopping bij NewYorker 25 februari 2010

Filed under: Shoplog — Mien @ 12:41

Jullie kennen waarschijnlijk allemaal de winkels van NewYorker wel, sinds de eerste opening in 2005 zijn er nog 20 filialen bijgekomen en is het grootste deel van het land voorzien van een shop in eigen regio (alleen Friesland en Groningen schijnen weer pech te hebben). Hoewel ik tussen de kleding vaak wat leuks zie hangen en het prijsniveau me ook zeker aanspreekt kom ik vrijwel nooit in de winkels van NY. Reden? Ik pas er niets… Okee, qua broeken zijn er heel wat winkels waar ik niet terecht kan, maar iets simpels als een hooded-sweater of een zip-up in XL zou me wel moeten passen, dacht ik. Maar dat is helaas voor mij niet het geval. Tja, dan laat ik de hele winkel maar links liggen.

Mijn beste vriendin en m’n zusje hebben echter wel hun figuur mee en shoppen er enthousiast op los bij NewYorker. En zo geschiedde ik afgelopen zaterdag met m’n vriendin Sieta en onze mannetjes in Amsterdam aan het winkelen was en ineens in een enorm filiaal van de keten stond. En zo’n groot filiaal heeft natuurlijk ook een grote afdeling accesoires, waar geen maat aan verbonden is. Leuke tassen, sjaals, kettingen enzovoorts. En toen viel m’n oog ineens op de zool van een paar laarzen dat alleen en verlaten aan een verkeerd rek hing: 42.

Meiden met schoenmaat 42 weten dat het helaas niet echt een mainstream maat is en veel merken of winkels verkopen er geen vrouwenschoenen in. Denk aan H&M of  Tango waarvan de maten standaard tot 41 gaan. Dus wat een verrassing dat een winkel met zulke kleine kledingmaten wel schoenen in mijn maat verkoopt!

Al snel had ik 2 paar hartsikkte leuke schoenen in mijn maat gevonden en beiden waren afgeprijsd naar slechts 10,- euro. Dat maakt het natuurlijk alleen maar leuker! Na het passen bleken ze ook nog eens prima te zitten dus zie hier, mijn nieuwe aanwinsten:

Nieuwe aankopen: Amisu laarzen via NewYorker

Nieuwe aankopen: Amisu laarzen via NewYorker

Super leuke shoes toch? De zwarte lekker stoer zonder te grof te zijn en ik zie mezelf al helemaal lopen op die groene enkelboots met een donkergrijze legging en een grijs/zwart/groen tuniekjurkje van de H&M dat nog in m’n kast hangt. Maar wacht, het kan nog beter: bij de kassa bleken beide paren namelijk maar €4,95 te zijn! Dat zijn toch geen bedragen meer? Trouwens, de broek die m’n vriendin kocht was afgeprijsd naar €29,95 maar bleek bij de kassa ook maar een tientje te zijn, dus die sale bij NewYorker is echt een aanrader.

Misschien ook nog wel even leuk om te noemen is dat de reguliere prijzen van mijn laarzen ook al heel erg fijn waren. De zwarte laarzen waren namelijk €39,95 en de groene booties €29,95.

Ik loop de NewYorker voortaan dus zeker niet meer voorbij.

 

Ik heb die zaterdag in Amsterdam trouwens ook nog een ontzettend mooi make-up merk ontdekt, ik wacht nog even op een berichtje van ze met  informatie over verkooppunten enzo dus daarover binnenkort meer!!

 

Geef een reactie

