Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD: Brash Love 18 maart 2010

Filed under: Brons/goud/koper,FOTD's,Paars — Mien @ 18:17

Hallo lezers,

Wat is het weer een tijd geleden dat ik hier een update heb gepost. Helaas gooiden netwerkproblemen en drukte op het werk even roet in het eten. Maar ik heb meerdere looks, swatches en ander leuks voor jullie klaarstaan en zit hier achter een gloednieuwe Dell notebook weer enthousiast verder te typen.

De look van vandaag is eigenlijk een heel bijzondere, deze is namelijk vrijwel 1-op-1 nagemaakt. Dat doe ik eigenlijk vrijwel nooit, meestal raakt ik geinspireerd door kleuren, technieken en geef dan uiteindelijk toch m’n eigen draai aan een look. Maar toen ik vorige maand op Specktra deze FOTD van Yummie411 langs zag komen ben ik gelijk achter m’n make-up desk gaan zitten om ‘m na te maken want ik had toevallig ook alle kleuren liggen. Ik zag nu trouwens wel dat ik in m’n enthousiasme Shadowy Lady heb gebruikt in plaats van Plum Dressing, nou ja, dat zullen we dan maar zien als -onbewuste- eigen creatieve inbreng. Brash is trouwens echt een fantastische oogschaduw. Wat mij betreft de beste die MAC ooit gemaakt heeft (jaa, dat zeg ik echt!), het is een Veluxe Pearl finish, die zijn sowieso erg fijn maar met deze gewone, pressed powder oogschaduw brengt en een standaard kwast krijg je zo’n pigmentatie, kleur en glans, dat het lijkt alsof je een pigment met een natte kwast aan hebt gebracht, ongelofelijk. Erg jammer dus dat deze oogschaduw maar 1 keer tijdelijk uitgebracht is in het Spiced Chocolate quad (dat overigens verder ook heel mooi is).

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Gebruikt:
MAC “Brash”, “Violet Trance”, “Shadowy Lady”, “Beautiful Iris” en “Digit” e/s
Urban Decay “Lust” 24/7 e/p

MAC “Alpha Girl” BP

Photobucket

Photobucket

Photobucket

En wat vinden jullie van deze combinatie? Ik was er zelf helemaal weg van, Yummie411 heeft niet alleen m’n liefde voor Brash weer helemaal aangewakkerd maar ook die voor de oranje/brons-paarse looks!

 

4 Responses to “FOTD: Brash Love”

  1. Cindy Says:

    Prachtig !!! Had zelf nooit op deze combi gekomen, ik ga het binnenkort ook eens proberen met soortgelijke kleuren (heb niet alle kleuren)
    Brash is ook 1 van mijn favoriete e/s, geweldig !

  2. Deb Says:

    Heel mooi! Helaas is mijn oogschaduw collectie niet zo uitgebreid dat ik je look zou kunnen (proberen te) reproduceren. Maar ik vind hem wel heel mooi. Lust is een fijn oogpotlood he? Die heb ik dan weer wel ;-)

  3. Menie Says:

    Hee dat is een gave combi! Die ga ik ook gauw eens proberen!

  4. drusilla Says:

    Heel erg mooi zeg, wat een geweldige kleuren.


Geef een reactie

