Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Swatch: Herome WIC Minsk 19 maart 2010

Filed under: Nagellak — Mien @ 07:20

Ik ben gek op groene nagellak en toen ik enige tijd terug aan jullie vroeg welke nagellak swatches jullie graag wilden zien bleek ik niet de enige te zijn. Met de World Inspired Colors-nagellak van Herôme zijn er weer een aantal leuke groene kleurtjes toegevoegd aan het assortiment van de Nederlandse drogisterijen, dat is natuurlijk altijd goed nieuws! Wat ook erg goed nieuws is voor meiden die net als ik van blauwe en groene nagellak houden is het feit dat Herôme binnenkort  een gelimiteerde zomer collectie uitbrengt met onder andere een mintgroen, lila, aqua en blauwe kleur erin. Lees er meer over en bekijk alvast foto’s van de flesjes op Lushious Beauty.nl!

Terug naar de orde van de dag: een groene nagellak van Herôme WIC nu al in de winkels ligt want Minsk behoort tot de vaste lijn.

Herôme WIC Minsk
Herôme WIC Minsk

Minsk is een grasgroene kleur die waarschijnlijk net iets minder fel en een tikkeltje donkerder is dan de meeste grasgroene nagellakken, waarschijnlijk zal de naam ‘blad’ of ‘boom’-groen daardoor iets toepasselijker zijn. Deze nagellak bevat geen shimmer of glitter en die creme-formule vind ik zelf erg goed passen bij de kleur. Zoals bij alle andere nagellakjes die ik van dit merk heb geprobeerd was ik ook bij deze kleur erg tevreden over de kwaliteit en sturctuur. De lak dekt goed (2 laagjes), brengt makkelijk aan en blijft ook prima zitten. Wat mij betreft een schot in de roos voor alle liefhebbers van groen.

 

One Response to “Swatch: Herome WIC Minsk”

  1. drusilla Says:

    Mooie kleur inderdaad, ik deel je liefde voor groene lakjes :D


Geef een reactie

