Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD: Dark Desire 20 maart 2010

Filed under: FOTD's,Groen,Paars — Mien @ 23:41

Een tijdje terug had ik zin in een lekker donkere look voor een verjaardagsfeestje. MACs Forest Green pigment heb ik altijd een ontzettend mooie kleur gevonden maar eigenlijk gebruik ik die meestal als donkerste kleur bij een van licht naar donker overlopend groen oogmake-upje en nu wou ik ‘m dus wel eens als hoofdmood van m’n oogschaduw gebruiken, dus zonder al te veel kleuren eromheen.

Ik heb FG eerst op m’n hand over 3 verschillende bases geprobeerd: Sharskin shadestick, Mystery kohlpower en Bankroll pearlglide liner. Hoewel de kleur van ’t Kohl Power pencil ’t meest overeen komt met FG vond ik ‘m toch ’t mooist over de grasgroene Pearlglide liner met blauwe glitters. Die heb ik dus als base over m’n hele ooglid aangebracht tot net in de crease, daar issie geblend met een donkerpaarse oogschaduw. Vervolgens heb ik FG over het hele ooglid aangebracht, alleen niet in de binnenste hoekjes, daar zit een zilverkleurige oogschaduw. Daarna heb ik m’n oog omlijnd met Bankroll, alleen ’t buitenste 2/3 gedeelte van de bovenste wimperrand niet gedaan. FG aangebracht langs het buitenste 2/3 van m’n onderste wimperrand en een heel smal zwart lijntje langs de buitenste kant van de bovenrand.

27-02-2010: Dark Desire
27-02-2010: Dark Desire
27-02-2010: Dark Desire
27-02-2010: Dark Desire

Ogen:
Hema e/s base
MAC “Bankroll” pg/l
MAC “Shadowy Lady” e/s
MAC “Forest Green” p/g
MAC “Medallion” e/s
MAC “Yoghurt” e/s
Hema “black” l/l

Wangen:
MAC “Alpha Girl” b/p
Smashbox “Film” blush

Lippen:
Missha “Beige” Auto l/l
MAC “Lolipop Loving” l/s
MAC “Pastel Emotion” l/g
MAC “Cult Fave” l/g

27-02-2010: Dark Desire
27-02-2010: Dark Desire
27-02-2010: Dark Desire

Uiteindelijk dus een vrij simpele look met niet al te veel kleuren maar ik vond ’t effect van Forest Green over Bankroll wel ontzettend mooi, helaas fotografeerd dat natuurlijk maar half. Wat vinden jullie ladies?

 

3 Responses to “FOTD: Dark Desire”

  1. Menie Says:

    Beautiful!
    Maar dat had ik op het forum al gezegd ;)

  2. Annigje Says:

    Wauw wat een gave kleuren!

  3. Latoya Says:

    Wowww mooi gedaan zeg!
    Kleuren staan erg mooi bij je kleur ogen!


Geef een reactie

