Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Swatch: Pupa Glossy Nail Polish #51 30 maart 2010

Filed under: Nagellak — Mien @ 10:42

Vandaag een swatch die al een tijdje op m’n pc en ook op photobucket stond. Het werd zo stilaan toch echt wel tijd om er een update over te schrijven. Pupa Milano is een Italiaans merk dat op een flink aantal plekken in Nederland wordt verkocht, toch is het niet zo ontzettend bekend omdat de verkooppunten veelal kleinere salons zijn in plaats van grote drogisterij ketens. De kans is dus groot dat er in een stad of dorp vlak bij jou een verkooppunt is waar je niet eens vanaf weet. Ik zelf heb dit nagellakje in de binnenstad van Den haag gekocht maar kwam er net via de website van het merk achter dat er een Beauty Centre op loopafstand van mijn huis (in de straat waar de mijne een zijstraat is) Pupa verkoopt. Dus bekijk vooral even de website van Pupa Milano met hier de verkooppunten met postcodezoeker en kaartje.

Op naar de nagellak dan maar:

Pupa 51

De Lasting Color – Glossy Nail Polish wordt verkocht voor in een klein flesje met een inhoud van 5ml. Dat is niet zoveel maar de prijs van €5,95 is daar dan ook naar. Wat mij betreft zijn kleine flesjes altijd een plus: ik koop liever 2 5ml flesjes van verschillende kleuren voor een tientje dan 1 kleur in een groter flesje van 10ml. Uiteindelijk is de prijs natuurlijk hetzelfde maar omdat ik graag en vaak verschillende kleuren koop heeft de eerste optie mijn voorkeur. De structuur van de nagellak is erg fijn en dekt dan ook prima, volgens mij heb ik hier 2 laagjes op. Zoals de naam al doet vermoeden heeft deze nagellak een erg ‘glossy’-finish en doe daar nog eens een topcoat bovenop en je hebt een nauwelijks te fotograferen kleur. Zoals jullie kunnen zien is deze foto bewogen maar de kleur wordt er het beste op weergegeven dus moet je daar maar een beetje omheen kijken. Over die kleur gesproken: ik zou dit een legergroene tint noemen met eer een blauwe dan een gele ondertoon. Het is zo’n kleur die als het ware ‘vergrijsd’ is, hoewel dat effect in het flesje wat sterker is dan op je nagels. Over de houdbaarheid kan ik verder niet zo specifiek zijn, ik weet alleen nog dat i

k erg tevreden was met dit lakje en ga binnenkort zeker weer eens een Pupa nagellak display bewonderen want volgens mij zijn er nog aardig wat interessante kleuren te ontdekken!

 

One Response to “Swatch: Pupa Glossy Nail Polish #51”

  1. drusilla Says:

    Mooie kleur inderdaad, doet me een beetje denken aan “Here today, aragon tomorrow” alleen dan iets lichter.


Geef een reactie

