Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Bereikbaarheid van de site.. 7 april 2010

Filed under: Blog-Info — Mien @ 17:29

Hallo allemaal,

Even een kort vraagje: hebben jullie wel eens moeite met het bereiken van deze site? Ik merk de laatste tijd namelijk wel eens dat de site niet goed laadt of dat ik een foutmelding krijg. Soms worden artikelen die ingepland staan om een bepaalde dag online te komen ook niet gepost.

Het zou heel goed aan mijn computer of verbinding kunnen liggen, dus vandaar dat ik het even vraag,

Groetjes, Mien.

 

4 Responses to “Bereikbaarheid van de site..”

  1. Latoya Says:

    Ik heb nog geen problemen gehad met het bereiken van je site! :)

    • Mien Says:

      Kijk, dat is fijn om te horen Latoya! Het lukt mij zelf de afgelopen dagen gelukkig ook weer om op de site te komen en updates te posten maar helaas doet de RSS2 Feed het niet. En zo worden m’n posts niet automatisch worden doorgestuurd naar Twitter en Bloglovin’, erg vervelend want ik weet dat de meeste van mijn lezers me op die manier volgen. Maar ja, hopen dat -ie ’t snel weer gaat doen!

  2. jasmine Says:

    Bij mij komen er geen updates meer op bloglovin na 8 april..geen idee waarom.

    • Mien Says:

      Dat heb ik ook gemerkt, komt doordat (hoewel de site zelf nu wel beschikbaar is) de RSS-feed nog steeds niet werkt. Bloglovin’ gebruikt die feeds om te zien of je site is upgedate dus vandaar dat er niets doorkomt….


Geef een reactie

