Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD: Rose Maiden Lips 11 april 2010

Filed under: FOTD's,Neutraal — Mien @ 12:27

Begin maart bracht MAC een grote Limited Edtion collectie uit die bestond uit 4 kleur-lijnen: Coral, Pink, Plum en Amber. De befaamde Blush Ombre’s (die van kleuroverlopen) werden hierbij uitgebracht en aangezien deze ontzettend populair waren in de Verenigde Staten, waar de lijn al wat langer uit was, waren er ook een hoop Nederlandse meisjes die aasden op (vooral) Ripe Peach. Het natuurlijk slechts een kwestie van tijd voordat die felbegeerde perzikkleur uitverkocht zou zijn dus heb ik aanbeboden om met een lijstje naar de counter te gaan om zo’n blush (en nog wat andere spulletjes) voor een online MAC-vriendinnetje veilig te stellen. En ja, sinds ik op een MAC-dieet ben had ik met mezelf afgesproken dat ik slechts 1 item zou mogen kopen, mits ik het héél mooi vond.

Ja, je begrijpt het al, dat is natuurlijk onzin: uiteraard is er iets ontzettend moois te vinden in zo’n enorme MAC-release. Al snel was ik erachter dat veel van de oogschaduws al min of meer met een andere naam in m’n make-upkastje lagen maar 3 lipsticks hadden absoluut mijn aandacht getrokken. Het ging tussen Radicchio (Mauve, uit het Plum-gedeelte), Pink Burst (fel-roze met een mooie glans, uit het Pink-gedeelte) en Rose Maiden (een glimmend koraalrood-bessenkleurtje uit het Coral-gedeelte). Wat een moeilijke keuze! Van de eerste twee wist ik eigenlijk zeker dat ze me goed zouden staan, en dat ik ze graag zou dragen omdat ik toch al enigzins vergelijkbare kleuren heb liggen of op z’n minst kleuren in de zelfde aard. En dan Rose Maiden, ontzettend mooi, niet al te dekkend en een prachtige glans maar een kleur die toch wel erg naar rood neigt: iets wat ik nooit draag… Dus heb ik het meisje dat me kwam helpen maar om advies gevraagd. Zij dacht dat alle kleuren me goed zouden staan, Rose Maiden dus ook. En dus heb ik die maar direct even uitgetest op m’n lippen: wat een verrassing, zo’n semi-rode kleur, met toch een beetje koraal, en dus roze erin vond ik toch wel ontzettend mooi staan. En zo is er dus een totaal nieuw kleurspectrum aan mijn lipstickscala toegevoegd, en dat is natuurlijk een lookje waard waarin deze kleur het focuspunt is:

FOTD: 07-03-2010 Rose Maiden
FOTD: 07-03-2010 Rose Maiden
FOTD: 07-03-2010 Rose Maiden
FOTD: 07-03-2010 Rose Maiden

Wat denken jullie ervan, draagbaar kleurtje toch? Wat mij betreft doet de glans het echt: een matte lipstick maakt de kleur vaak een stuk heftiger lijkt wel.

 

2 Responses to “FOTD: Rose Maiden Lips”

  1. Maud Says:

    Dit staat je echt super!

  2. Cindy Says:

    Staat je echt prachtig ! Ik heb de l/s zelf ook, en ben nog steeds blij dat ik hem heb gekocht.


Geef een reactie

