Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD – Nachtvlinder 19 april 2010

Filed under: FOTD's,Paars — Mien @ 17:04

Iedere keer als ik langs het GOSH vak in de Kruitvat kwam stond ik ermee in m’n handen: GOSH ‘Butterfly’ Effect Powder, een lila-paarse kleur met blauwe shimmer. Maar het was pas toen ik een aantal mede-bloggers deze kleur over een zwarte basis zag gebruiken dat ik het zeker wist: dit kleurtje hoort thuis in mijn make-upkast. En zodoende kocht ik dit Effect Powder bij de eerste de beste kortingsactie van Kruitvat en zie hier, mijn eerste FOTD met deze fantastische duo-chrome kleur!

17-04-2010: Nachtvlinder
17-04-2010: Nachtvlinder

MAC “blacktrack” f/l
Roze e/s kleur uit Too Face “World Domination Tour”
GOSH “Butterfly” Effectpowder
MAC “Mistycal Mist”, “Yoghurt” en “Après Ski”
MUFE “92” e/s-blush
MUST zwarte e/s uit 18 e/s box

MAC “Golden Nectar” h/l-powder
MAC “Spaced Out” blush

MAC “Gentle Simmer” s/s

17-04-2010: Nachtvlinder
17-04-2010: Nachtvlinder
17-04-2010: Nachtvlinder
17-04-2010: Nachtvlinder
17-04-2010: Nachtvlinder

And just because it’s such a pretty colour:
Close-up van GOSH ‘Butterfly’
Photobucket

Close-up en swatch van GOSH ‘Butterfly’
Photobucket

 

Geef een reactie

