Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Shoplog – Sale bij Kruitvat en PourVous 19 april 2010

Filed under: Shoplog — Mien @ 17:33

Jullie hebben uiteraard meegekregen dat Kruitvat afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag 50% korting gaf op ALLE make-up. Het ging als een lopend vuurtje over forums, blogs en twitter, want met zo’n leuke actie heeft iedereen wel ‘iets’ nodig, al is het maar een back-up van je favoriete mascara of foundation! Ik ben donderdagmiddag dan ook direct naar een winkelcentrum in de buurt met 2 filialen gefietst om me eens maximaal uit te leven met minimaal schuldgevoel! Onderweg van mijn fiets richting Kruitvat filiaal één sprong er een enorme banner in het oog: Complete leegverkoop – Kortingen van 25 tot 80% boven Kalisvaart, een luxe PourVous drogisterij/parfumerie-keten in deze regio. Erg jammer dat er een filiaal van zo’n fijne keten verdwijnt maar een rondje door de winkel was toen natuurlijk onontkomelijk, kijk snel verder voor mij aankopen:

Aankopen 15 april

De score van de Kruitvat 50% sale:

Catrice

110 Poison Me, Poison You n/l
120 Plum Play With Me n/l
150 Big Spender Wanted! n/l
200 From Dusk Till Dawm n/l
250 I Sea You n/l
260 Blues Brother n/l
280 London’s Weather Forcast n/l
280 Dark lavender Soft e/s mono

GOSH

e/s brush, flat XL (daar gold deze actie ook gewoon op!)
540 Ocean n/l
550 Purple Heart n/l

Essence

50 Hottie Multi Dimension nail polish (stond eerst met een paars ‘show your feet’ lakje in m’n handen, Purple Magic: precies dezelfde kleur en inhoud maar wel duurder!)

[b]2B[/b]

218 Nail Polish

De schade: 23,08 EUR  :lol:

De score bij Kalisvaart:
Na wat rondsnuffelen tussen alle verschillende merken vond ik in een bakje met Lancôme lipsticks op de toonbank van het parfumerie-gedeelte een heel mooie koraal-rose kleur met een subtiel glansje en gouden micro-shimmer die je niet duidelijk ziet in de tube maar wel heel mooi naar voren komt als je ‘m swatcht: #399 Rose Cashmere. Lancôme is een merk waar ik nog niks van had omdat het over het algemeen gewoon boven mijn budget valt. De standaard retail prijs van deze l’Absolu de Rouge lipsticks is 28,50 wat in mijn beleving toch echt meer is dan ik voor zoiets over heb. Nu kreeg ik 30% korting en was deze prachtige kleur 19,95. Nog steeds een flink bedrag voor een lipstick maar ik kreeg er ook een amper gebruikte tester bij omdat het toch de laatste was die dus na een schoonmaakbeurtje met alcohol weer prima te gebruiken is. En de lipstick voelde heerlijk aan dus leek het mij toch de moeite wel waard, zeker aangezien ik een assortiment aan MAC lipsticks heb die tegenwoordig verkocht worden voor een soortgelijke prijs á 17,50.

Kom morgen kijken voor mijn eerste Catrice nagellak swatch: From Dusk To Dawn.

 

2 Responses to “Shoplog – Sale bij Kruitvat en PourVous”

  1. Annigje Says:

    Geweldige aankoopjes!

  2. Xibalba Says:

    Mooie aan koopjes! Ocean en Purple Heart zijn mijn favoriete Gosh lakjes. Wat gaaf dat die korting ook op de kwasten was. Bij mij in de buurt hebben ze die jammer genoeg niet :(


Geef een reactie

