Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Shoplog – Sleek Bohemian 21 april 2010

Filed under: Shoplog — Mien @ 21:15

Toen ik vanmiddag thuis kwam uit m’n werk lag er een een enveloppe op me te wachten met daarin het een i-Divine palette van Sleek in de kleurcombinatie ‘Bohemian’. Toen ik dit palet op de website van Sleek zag was ik direct onder de indruk, nog meer toen ik foto’s van blogs opzocht, wat een leuke combinatie! En dat vonden nog een paar mensen op een forum waar ik regelmatig te vinden ben. Dus toen een internet beauty-vriendinnetje van mij aanbood een grouporder te organiseren kan ik het niet laten mee te doen. Via een Britse eBay-verkoper besteld en daarna in Nederland met brievenbuspost verstuurd kostte dit palet in totaal maar €8,50.

Het palet zit in een kartonnen doosje met een mooie print en het palet zelf is gemaakt van wit plastic waar met wit glimmende letters het Sleek-logo op staat. In het doosje vind je een dubbelzijdige spongetip-applicator en 12 oogschaduws van een heel redelijk formaat, ze zijn een flink stukje groter dan die in de bekende 88-palets maar toch heb ik altijd het idee dat ze op de foto’s altijd iets groter lijken dan ze in het echt zijn.  3 van de kleuren hebben een metallic-glans (2e, 3e, en 4e vanaf rechtsboven naar links onder geteld) en de rest is mat. Wat ik zelf wel erg leuk vind is dat je echt alle kanten op kunt met dit palet, er zitten 2 highlightkeuzes, een donkere kleur om andere kleuren uit te diepen en zowel koele als warme kleuren in en toch lijken alle kleuren prima met elkaar te combineren te zijn. Zoals ik al vertelde heb ik dit paletje pas vanmiddag binnen gekregen en heb ik ‘m dus nog niet kunnen uitproberen. Sterker nog: ik heb de kleuren nog niet eens geswatched omdat het er zo mooi uitzag, daar neem ik morgen direct even de tijd voor en dan ga ik ook lekker kliederen met een oogmake-up. Ik ben benieuwd en ik hou jullie op de hoogte!

 

One Response to “Shoplog – Sleek Bohemian”

  1. drusilla Says:

    Hij is mooi! Ik ben heel benieuwd wat je hier allemaal mee gaat doen en kijk uit naar een mooie look :D
    Mocht je tot nog meer aankopen over gaan, bijvoorbeeld een standaard-in-het-assortiment-zittend palet, kijk dan ook eens bij Alice & Jo’s. Ik heb 4 paletjes van dit merk en ben er heel erg tevreden over :D


Geef een reactie

