Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Swatch – Catrice From Dusk To Dawn 21 april 2010

Filed under: Nagellak — Mien @ 19:19

Vandaag mijn eerste swatch van de nieuwe Catrice Ultimate Nail Lacquer serie: From Dusk To Dawn, nummer 220

Swatch - Catrice From Dusk To Dawn Ultimate Nail Lacquer
Swatch - Catrice From Dusk To Dawn Ultimate Nail Lacquer

Wat mij betreft een prachtige kleur die ergens het midden houdt tussen grijs, paars en bruin. Dit leek me eerst echt een herfstkleurtje maar eigenlijk heeft From Dusk To Dawn een heel mooie, stijlvolle uitstraling die het hele jaar door op z’n plek is. Ik heb ook het idee dat m’n handen bruiner lijken met deze lak op m’n nagels. De kleur is dus in ieder geval een schot in de roos maar hoe was de formule? In eerste instantie vrij waterig, leek me. Toch dekte deze kleur prima in 2 laagjes en is dus absoluut niet slecht dekkend. En ook het aanbrengen ging heel gemakkelijk. Op de 3e dag begon de lak af te brokkelen (ondanks een laagje van Sally Hansen’s Double Duty) maar voor een nagellak uit dit prijssegment is dat natuurlijk helemaal zo slecht nog niet. Al met al dus een goed begin van mijn Catrice Ultimate Nail Lacquer ervaring!

 

2 Responses to “Swatch – Catrice From Dusk To Dawn”

  1. Xibalba Says:

    aaah ik denk toch dat ik deze nog ga halen.

  2. Schnuggle Says:

    Ik vind hem op de foto’s zo ontzettend lijken op Metro Chic van Sephora by OPI. Ik ga nog eens een vergelijk doen denk ik.


Geef een reactie

