Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Nieuw – Gespot op Etsy 22 april 2010

Filed under: Blog-Info,Gespot op Etsy — Mien @ 10:33

Kennen jullie Etsy al? Nee? Dan laat ik je graag kennismaken met deze fantastische website in de nieuwste categorie op mijn blog ‘Gespot op Etsy’!

Etsy is een online marktplaats voor alles wat handgemaakt is. Iedereen kan een eigen winkeltje op de site beginnen en hierin zelfgemaakte of vintage artikelen verkopen. Uiteraard zijn er ontzettend veel mooie sjaals en sieraden te vinden maar Etsy is nog veel breder dan dat. Meubels, schilderijen, zeep, uitnodigingen, snoepgoed, schoenen, woondeco, patronen om zelf kleding of knuffelbeesten te maken, tassen, parfum, speelgoed, (minerale) make-up, haar-decoraties, fotografie… Je kunt het zo gek of leuk niet bedenken of het wordt op Etsy verkocht. De site is opgericht in 2005 en is sindsdien uitgegroeid tot een enorme community met winkels over de hele wereld en is nu ook enorm in opkomst in Europa, er zijn al talloze fantastische Nederlandse shopjes te vinden op Etsy. Ik vind het echt een heerlijke site om (uren) op rond te surfen. Ben je op zoek naar een werkelijk bijzonder cadeau voor iemand? Of wil je jezelf gewoon eens verwennen met met iets speciaals?  9 tegen 10 dat je op Etsy zal slagen. En als je het niet vind, dan vraag je er toch gewoon om? Want ook dat hoort bij het concept van Etsy: de zogenaamde Custom Orders, speciaal naar jouw wensen gemaakte of personalized items. Er zijn talloze winkels met kleding die op maat gemaakt wordt, parfum en zeep-shops die een speciale mix voor je willen maken, kunstenaars die een prachtig portret van je hond maken en ga zo maar door.

Etsy Colors – Pick a color, any color. We’ll find items to match.

Klinkt leuk toch? Dat is het ook! Ik ben dan ook heel wat uurtjes te vinden op deze site, want wat is er nou leuker dan windowshoppen? En daarom zal ik vanaf nu de meest bijzondere, leuke of opvallende spullen die ik op Etsy tegenkom met jullie delen! Je kunt een heleboel fijne bath and beauty-producten verwachten maar ook allerlei andere leuke dingen =)

Disclaimer: Niet alle shops of producten die ik zal laten zien heb ik ook zelf gekocht of uitgeprobeerd. Dat betekent dat ik je absoluut niet kan garanderen dat het fantastisch werkt of dat de shop betrouwbaar is. Doe ALTIJD zelf onderzoek naar het product of de verkoper door bijvoorbeeld de feedback na te gaan of contact met de eigenaar op te nemen. Alle foto’s die ik laat zien behoren toe aan de eigenaar van de shop die ik met jullie deel.

 

One Response to “Nieuw – Gespot op Etsy”

  1. drusilla Says:

    Ja Etsy is leuk :D Ik heb nog niet heel veel via Etsy gekocht maar ben daar wel de sieraden van BNdesign tegen gekomen en van haar wat gekocht. Mooi spul!
    Ben benieuwd naar al je Etsy vonsten.


Geef een reactie

