Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

FOTD – Arabic eyes (again) 24 april 2010

Filed under: FOTD's,Grijs,Neutraal — Mien @ 11:03

Hey ladies,

een weekje terug liet ik jullie al Arabic Eyes zien maar diezelfde week heb ik nog een look gedragen die ik eigenlijk ook onder het kopje ‘Arabic’ zou laten vallen, maar toch best anders. Dit keer had ik de liner namelijk ook wat in de binnenste ooghoek door laten lopen. Aan de ene kant zat-ie net niet helemaal goed zag ik nadat ik de foto’s had gemaakt dus dat heb ik toen nog een beetje bijgewerkt maar ik wou jullie de foto’s toch niet onthouden.






 

2 Responses to “FOTD – Arabic eyes (again)”

  1. drusilla Says:

    Heel mooi! Bij mij lukt het nooit zo mooi, een lijntje naar de binnenste ooghoek. Mijn oogvorm lijkt er altijd heel vreemd door als ik dat doe :S
    Staat jou erg goed :D


Geef een reactie

