Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Shoplog – MAC Pearl Glide Intense Eye Liners met swatches! 1 mei 2010

Filed under: Make-up reviews en swatches,Shoplog — Mien @ 21:28

In het najaar van 2008 bracht MAC voor het eerst de zogenaamde Pearl Glide Eye Liners uit tijdens de Suite Array collectie. Destijds bestelde ik de complete set kleuren met de gedacht alleen de mooiste te houden, uiteindelijk heb ik echter alle 8 potloden gehouden en daar heb ik zeker geen spijt van, ik gebruik ze namelijk veel en graag. Dus toen ik hoorde dat er met de Art Supplies collectie van april 2010 een nieuwe vorm van dit geliefde potloodje uitkwam genaamd Pearl Glide Intense Eye Liner heb ik direct mijn vaste MAC-contact gemaild om 4 kleuren te bestellen:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Van links naar rechts, met de beschrijvingen van MACcosmetics.com:
Black Line – true black (yeah, right -red.)
Undercurrent – blue teal
Petrol Blue – deep navy
Designer Purple – iridescent violet

Ik vind ze er echt fantastisch uit zien en jullie? Volgens mij hebben nog een paar beauty-vriendinnen van me hun Art Supplies bestellingen op dezelfde dag binnen gekregen, zijn jullie al aan het testen?

Hier trouwens nog even een foto van de originele reeks Pearl Glide Liners. Mochten jullie behoefte hebben aan swatches van deze kleuren of vergelijkingen, roep dan maar!

 

3 Responses to “Shoplog – MAC Pearl Glide Intense Eye Liners met swatches!”

  1. Selina Says:

    Ik vind ze zo ontzettend mooi! Ik wil er zelf graag binenkort ook 1 kopen!

  2. Menie Says:

    Oh oh wat zijn ze toch beeldig!
    Ik heb Undercurrent en dat is echte liefde! Wat een prachtige kleur! Heerlijk zomers!

  3. xibalbablog Says:

    Wauw wauw wauw! Undercurrent, Petrol Blue en
    Designer Purple zijn echt prachtig! Die komen op mijn wishlist.


Geef een reactie

