Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Gespot – Schattige Brush Roll 2 mei 2010

Filed under: Gespot op Etsy — Mien @ 10:34

Deze Brush Roll kwam ik vandaag op Etsy tegen, ik ben tot nu toe nog nooit zo’n leuke roll tegengekomen. Van zo’n schattig design wordt je toch helemaal vrolijk als je ’s ochtend je make-up op gaat brengen?

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Description

Do you need somewhere to conveniently store your make-up brushes? This gorgeous geisha would love to keep them safe for you. She’s fully washable, and has slots for 12 make-up brushes of various sizes.

This roll is made of animal-friendly faux suede in cream, lined with lavender cotton, is interfaced for stability and ties with black grosgrain ribbon. Simply put your brushes in, flip the top over to cover the ends and roll!

The gorgeous geisha is embroidered and appliqued onto the faux suede, and her kimono matches the lavender lining. She’s sure to inspire as you put your face on!

Measurements:
13.5″/34cm tall x 11.5″/29cm wide, flat unrolled.
12 pockets, width 0.5″-1.5″ inches / 1.25 – 3.75cm.

Er zitten 12 vakjes in, dus waarschijnlijk kun je niet je hele set erin kwijt maar wel genoeg kwasten om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie. Dat zijn voor mij toch eigenlijk de enige keren dat ik m’n kwasten in een roll heb zitten, thuis heb ik de liever -voor het grijpen- in een pot op m’n bureau staan. Maar zo’n roll als dit verdient het natuurlijk om gezien te worden!

LAWBags verkoopt deze brushroll voor $30,- neem vooral ook een kijkje in de rest van de shop als je op zoek bent naar leuke (toilet)tassen, laptop- of telefoonhoesjes.

 

One Response to “Gespot – Schattige Brush Roll”

  1. Selina Says:

    Super schattig! Kan me voorstellen dat zo’n lieve brushroll me snel van mijn ochtendhumeur afhelpt ;)


Geef een reactie

