Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Uitslag Inspiratie Uitdaging April: Parfumflesjes 4 mei 2010

Filed under: Blog-Info,Inspiratie Uitdaging — Mien @ 23:49

Afgelopen maand ging de eerste Inspiratie Uitdaging van start op Made up by Mien. Ik daagde jullie uit je te laten inspireren door parfumflesjes, en dat hebben jullie gedaan! Ik kreeg namelijk 4 fantastische inzendingen binnen! Ik vind het echt geweldig om direct vanaf de start zo’n enthousiasme te zien, dat had ik zeker niet verwacht. Bovendien zijn jullie alle 4 heerlijk aan de slag gegaan en zijn in alle inzendingen de inspirerende parfumflesjes helemaal terug te zien, kijk maar eens naar deze compilatie:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Heel erg bedankt voor jullie geweldige inzendingen ladies! Ik vind ze allemaal erg geslaagd, heel erg leuk om te zien hoeveel detail er in de looks is gaan zitten. Tot zo ver zo goed, maar toen kwam het moment waarop ik een winnares aan moest gaan wijzen. En dat bleek toch wat moeilijker dan gedacht omdat alle inzendingen op hun eigen manier elk zeer geslaagd zijn. Omdat ik er zo blij mee ben dat jullie mee hebben gedaan aan deze aller eerste uitdaging wil ik jullie dan ook allemaal een MAC pigment sample naar keuze uit mijn eigen ‘stash’ aanbieden als bedankje voor je inzet! Maar bij een wedstrijd hoort toch echt een winnaar en na lang wikken en wegen heb ik dan ook een keuze gemaakt. De winnares van de Inspiratie uitdaging van april is geworden:

Annigje!

Van harte gefeliciteerd meid, je hebt het verdient! Mede haar oog voor detail en complete look met ogen, wangen, lippen en decoratie bloemetjes en ruitjes waren doorslaggevend. Bovendien vond ik het ontzettend leuk om jou eens van een totaal andere kant te bekijken. Jij mag dus 4 MAC pigmentjes uitzoeken waarvan ik samples naar je op zal sturen.

Alle winnaressen krijgen van mij per e-mail bericht met een keuze-lijstje en om de adresgegevens door te geven.
Maandag 10 mei staat er weer een nieuwe uitdaging online met een nieuwe thema, dan doen jullie toch ook mee?

Bekijk hier de voledige inzendingen van deze Inspiratie Uitdaging.

 

6 Responses to “Uitslag Inspiratie Uitdaging April: Parfumflesjes”

  1. Menie Says:

    Annigje gefeliciteerd!!!
    Het is ook werkelijk een prachtige look! Super mooi gedaan!

    De andere dames hadden ook mooie creaties zeg, wat leuk om zo’n compilatie te zien!

    Ik kijk uit naar de volgende challenge!

  2. wanncha Says:

    Gefeliciteerd Annigje! Je hebt het mooi gedaan, en de andere dames ook!
    Leuk idee trouwens!

    Groetjes wanncha

  3. Annigje Says:

    Waaaah wat leuk zeg! Dank je wel!! Bedankt voor je lieve complimenten!

    Erg leuk om de compilatie te zien. Erg leuk om zo alles in een oogopslag te kunnen zien, inclusief de inspiratiefoto! Gaaf!

    Mandy en Wendy: dank jullie wel!

  4. Lisanne Says:

    Oh ik had op je oude blog nog een reply achtergelaten maar dan ook maar even hier: hele gave inzendingen. Ik ga een volgende keer zeker proberen mee te doen, tegen die tijd heb ik wat meer vrij van mn werk. :D

  5. xibalbablog Says:

    Wat een prachtige creaties allemaal! En gefeliciteerd Annigje!

  6. […] Inspiratie Uitdaging was wat mij betreft een groot succes met 4 prachtige en vooral creatieve inzendingen! Daarom ben ik weer op zoek gegaan naar een leuk thema voor de uitdaging van deze maand. Ik hoop […]


Geef een reactie

