Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Shoplog – Noors verrassingspakket met swatches! 5 mei 2010

Filed under: Make-up reviews en swatches,Shoplog — Mien @ 14:15

Afgelopen maand deed ik voor de tweede keer mee aan een ‘Surprise Package Exchange’ op het forum van Temptalia. Waarschijnlijk hebben jullie daar nog nooit van gehoord dus ik zal even uitleggen hoe zoiets in z’n werk gaat. Iedereen die deel wil nemen vult een vragen lijstje in, daarin geef je allereerst aan wat voor kleur ogen, haar en huid je hebt, welke producten en merken je het liefst gebruikt en welke kleuren je het liefst gebruikt op je ogen, wangen, lippen en nagels en uiteindelijk ook hoeveel je uit wil geven in deze Exchange en welke merken voor jou verkrijgbaar zijn. De gene die de Exchange organiseert maakt naar aanleiding van die lijstjes setjes van 2 Temptettes die contact met elkaar opnemen en voor elkaar gaan shoppen om een pakketje samen te stellen dat zij dan naar elkaar toesturen. Het leuke van zo’n internationale Exchange is natuurlijk dat je de kans hebt om eens heel andere merken uit te proberen.

Dit keer werd ik gekoppeld aan Sadie uit Noorwegen. Eén van haar favoriete merken waar ik erg benieuwd naar was is Make-up Factory. Gisteren kwam haar pakketje hier aan en ik heb absoluut een hoop leuks gekregen om uit te gaan testen! Kijken jullie mee?

Het pakketje:
Photobucket

Close-ups:
Photobucket
Make-up Factory Baked e/s #61 Een prachtig groen-blauwe kleur met shimmer.
Make-up Factory Baked e/s #76 Super mooie lavendelblauwe shimmer kleur
Make-up Factory Baked e/s #92 Een schattig glitterige, girly koele roze kleur.

Photobucket
Clarins Soft Cream eye colour #6 Een prachtig glimmende bronskleur. Lijkt me perfect als basis voor andere kleuren maar ook alleen ideaal op een zomerse dag!
Make-Up Factory e/s base Hier ben ik erg benieuwd naar. Ik heb nog nooit een primer in een potje gehad zoals dit, lijkt me erg fijn, doet me een beetje denken aan Lemon Aid van Benefit.

Photobucket
Make-up Factory Long Lasting Lip Gloss #10 Mooi kleurtje! Een beetje een neutrale bruin-roze terracotta kleur met subtiele gekleurde shimmer.

Photobucket
Make-Up Factory Eye Styler #76 Wow!! Prachtige diepe teal-kleur.
GOSH Flat e/s brush Ik ben een grote fan van de GOSH kwasten dus deze zal zeker veel gebruikt worden

Swatches:
Photobucket

Photobucket

Van links naar rechts:
Gloss #10, Pencil #76, e/s #61-#76-#91 and Clarins #6
De Make-up Factory oogschaduws heb ik over de base gebruikt. Die maakt je huidskleur mooi egaal, een perfecte basis voor een mooie oogmake-up denk ik zo.

Het was weer ontzettend leuk om dit pakketje te openen, Sadie heeft absoluut goed haar best voor me gedaan. Ik heb eigenlijk het idee dat ze veel te gul geweest is, we hadden namelijk $40,- afgesproken, dat is met de huidige koers maar €30,-. Kan me haast niet voorstellen dat je daar zo’n vol pakket mee kan samenstellen, heel lief. Ik ben blij dat ik bij mijn pakketje nog wat extra spulletjes gestopt heb die ik zelf niet meer gebruik, dan is het toch wat gelijkwaardiger. Ik ben in ieder geval heel blij met al deze ‘goodies’ en vooral ontzettend benieuwd naar al die MUF spulletjes, hebben jullie dat merk al eens geprobeerd? Volgens mij is het eigenlijk een Duits merk maar daar alleen bij één drogisterij-keten te krijgen en verder vooral in Scandinavië bekend.

Bezoek Temptalia’s Forum voor meer informatie over Temptette’s Surprise Exchanges.

 

One Response to “Shoplog – Noors verrassingspakket met swatches!”

  1. jasmine Says:

    Heel mooi pakket, en erg mooie kleurtjes!
    Internationale swaps zijn erg leuk, zo heb ik zelf Barry M leren kennen via een Schotse swap.
    Maar wij doen dan ook nog boeken, hebbedingetjes en nationaal junkfood erbij :)


Geef een reactie

