Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Hebben jullie het nieuwste Sleek palette al gezien? 9 mei 2010

Filed under: Nieuwe collecties — Mien @ 08:12

Sleek Make-up is natuurlijk vooral bekend vanwege de I-Divine palettes in hun collectie. Naast 5 vaste kleuren combinaties in de lijn brengen ze ook regelmatig Limited Edtion paletten uit die de gemiddelde online-beauty-addict zeker niet mogen ontgaan. Zo heb ik een tijdje terug samen met wat andere meiden het Bohemian palette aangeschaft en daar heb ik zeker geen spijt van gehad! Ik heb het palette inmiddels al meerdere keren gebruikt voor totaal verschillende looks en de oogschaduws stellen me allerminst teleur. Dat smaakt natuurlijk naar meer. En hoewel Original en Safari palette me beide erg mooi lijken kreeg ik van geen van beide zo’n enthousiast gevoel als dat ik kreeg toen ik zojuist het gloednieuwe Circus palette op Lipglossipping.com zag!

Sleek I-Divine Circus Palette - Bron: www.lipglossipping.com

Zoals je kunt zien is dit wederom geen gewoon zwart doosje maar Sleek is dit keer voor knalrood gegaan. Ook bestaat dit palette weer uit een combinatie van matte en shimmer kleuren, iets wat volgens mij ook een hoop meiden aan zal spreken. Ik vind dit palette er echt fantastisch uit zien en zal ook zeker op zoek gaan naar een manier om ‘m op m’n deurmat te krijgen! Vooral die paarse kleur lijkt me ontzettend mooi.

Bron: Lipglossipping

De foto in dit artikel behoort toe aan http://www.lipglossipping.com. Bezoek de link hierboven om nog meer prachtige en vooral heerlijk duidelijke foto’s en swatches te zien!

Sleek make-up heeft een eigen website waarop je hun producten aan kunt schaffen, ze verzenden ook naar Nederland. Dit palet staat momenteel nog niet in de shop en over het algemeen kun je goedkoper aan de I-Divine paletjes komen dan rechtstreeks van Sleek.  De Nederlandse webshop alicejohavesentials bijvoorbeeld verkoopt de paletjes voor €6,99. Helaas krijgen zij niet altijd alle LE’s binnen. Natuurlijk blijft eBay ook een goede optie als je op zoek bent naar zo’n mooi Sleek paletje.

 

4 Responses to “Hebben jullie het nieuwste Sleek palette al gezien?”

  1. Cindy Says:

    Oeh deze is ook gaaf ! Heb(schaam) het Bohemian palette nog niet eens gebruikt, maar toch wil ik deze ook graag hebben :-)

  2. Annigje Says:

    Die moet, ehhh wil ik heel graag hebben!

    Ik heb deze foto al eens gespot op internet. Ik wist zeker dat er naast de zwarte en witte paletten een oranje palette was. Ik zocht alles af en kon het maar nergens terug vinden. Ik ben blij dat je er nu over post. Ik was even bang dat ik het verzonnen had haha. Al is het geen oranje, maar rood… ik ben blij dat er bevestiging is ;) De kleuren lijken me prachtig! Erg gaaf!

    Wellicht kunnen we weer met z’n allen bestellen?

  3. xibalbablog Says:

    Oooeeh daar kan ik ook wel wat mee, mooi!

  4. Lisanne Says:

    Schitterend paletje! Leuk dat ze nu ook andere kleuren doosjes zijn gaan gebruiken :D Die paarstinten in deze lijken me heel mooi.


Geef een reactie

