Made up by Mien

Weblog van een make-upfanaat

Terug in de tijd! 18 juni 2010

Filed under: Terug in de tijd — Mien @ 22:12

Allereerst even mijn excuses omdat het de laatste tijd zo stil geweest is op dit blog. Zonde natuurlijk, de reden daardoor is dat het zo vlak voor de zomervakantie een behoorlijk drukke tijd is op de peuterspeelzaal waar ik werk maar er is nog een tweede, veel leukere reden: mijn vriend en ik hebben ons namelijk vorige maand verloofd!! We willen volgend jaar gaan trouwen op vrijdag 13 mei en zijn nu dus druk bezig met allerlei eerste voorbereidingen, het bezoeken van trouwlocaties, dagdromen over jurken, decoratie, bloemen, taarten, uitnodigingen, enzovoorts. Heel erg leuk en gezellig allemaal en daardoor heb ik jullie (en m’n make-up) toch wel enigszins verwaarloosd.

Voorkant verlovingskaart

Achterkant verlovingskaart

Toen ik op zoek ging naar wat leuke foto’s van looks of swatches die ik hier nog kon plaatsen kwam ik erachter dat ik al een maand lang geen foto’s gemaakt hebt, jee wat gaat dat dan ineens snel! Ik heb wel eens betere maanden gehad, hebben jullie dat ook zo, dat je soms ineens heel erg in de mood bent en de meest creatieve creaties voorbrengt en er dan plots weer compleet uit bent?

Om het toch een beetje goed te maken en dit blog wat leven in te blazen hierbij een video’tje met mijn favoriete looks uit zo’n ‘goeie’ maand, we gaan terug in de tijd naar mei 2009:

Jullie zullen de komende tijd misschien wat minder make-up tegen komen maar hopelijk vinden jullie het ook leuk om mee te kijken en denken met mijn huwelijksvoorbereidingen.

 

2 Responses to “Terug in de tijd!”

  1. jasmine Says:

    van harte gefeliciteerd, geniet maar vast vd voorbereidingen!

  2. Mien Says:

    Dank je wel, dat doe ik zeker! Heerlijk om het internet af te struinen naar inspirerende foto’s. Ik zie alleen nu dat het filmpje het niet doet via WordPress… jammer! Via mien.blog.com werkt dat wel.


Plaats een reactie